ورزش

تنها یک شانس برای المپیکی شدن بوکس ایران

بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران از دور مسابقات گزینشی المپیک پاریس کنار رفت.

به گزارش “ورزش سه”، آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از چهارم خردادماه با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

امروز شنبه و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، روزبه صفری که پس از استراحت در دور نخست مقابل نماینده سیرالئون‌ به برتری رسیده بود، به مصاف داویت‌ چالویان‌ دارنده مدال نقره سال ۲۰۲۱ جهان از ارمنستان رفت و در همان راند نخست پس از ضربه خطای حریف، دچار پارگی ابرو‌ شد تا با احتیاط به کار ادامه‌ دهد. در عین‌ ناباوری داور از دادن اخطار به نماینده ارمنستان خودداری‌ کرد. در نهایت بوکسور عنوان‌دار‌ ارمنستانی پیروز شد تا صفری از دور مسابقات کنار برود.

فردا یکشنبه و در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پس از استراحت در دور نخست، حریفانی از آلمان و سریلانکا‌ را شکست داده بود، برای کسب سهمیه به مصاف داوید‌ پنیا‌ از ساحل عاج می‌رود.

سایر نفرات تیم کشورمان (دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری) از دور مسابقات کنار رفتند و پرویزی آخرین شانس برای المپیکی شدن بوکس ایران است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا