ورزش

آغوش باز طارمی در آخرین بازی لیگ(عکس)

باشگاه پورتو با انتشار تصویر ستاره ایرانی خود به استقبال آخرین بازی فصل رفته است.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار لیگ برتر پرتغال مقابل شاوس عملکرد استثنایی داشت و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، نیمکت نشینی دور از انتظاری در مسابقه هفته گذشته برابر بوآویشتا داشت، اما پس از ورود به زمین توانست یک اخراجی بگیرد و گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در ورزشگاه دو دراگائو بزند و بعید نیست امشب هم جزو نفرات اصلی در جدال با براگا باشد.

ستاره ایرانی پورتو در حالی احتمالا آخرین بازی خود در لیگ برتر پرتغال را مقابل براگا انجام می‌دهد که در فصل 24-2023 توانسته 6 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل بدهد که آمار پایین‌تری نسبت به سالیان اخیر است ولی او اکنون شرایط خوبی دارد و سعی دارد امشب هم بدرخشد.

مهدی طارمی در دیدار رفت لیگ برتر پرتغال مقابل براگا به دلیل همراهی تیم ملی ایران حضور نداشت، اما امشب احتمالا در ترکیب اولیه تیمش باشد و آخرین بازی خود در این رقابت‌ها را قبل از انتقال به اینتر میلان انجام بدهد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23 امشب در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف براگا رده چهارمی می‌رود و در صورت کسب تساوی هم در جایگاه سوم می‌ماند و سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را به دست می‌آورد.

باشگاه پورتو برای آخرین مسابقه فصل مقابل براگا، تصویری دو بازیکن تیمش ازجمله په‌په را در آغوش مهدی طارمی پس از گلزنی منتشر کرده است.

آغوش باز طارمی در آخرین بازی لیگ(عکس)

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا