ورزش

واکنش جنجالی پرز به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید

واکنش جنجالی پرز به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید


واکنش جنجالی پرز به انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه، ستارهٔ فرانسوی فوتبال جهان، به‌تازگی در صفحه شخصی خودش با انتشار کلیپی از پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی و اعلام کرده که پس از۷ سال می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند.

حالا چشم فوتبال جهان به رئال‌مادرید است؛ مادریدی‌ها چندین سال است که رؤیای جذب کیلیان امباپه را در سر می‌پرورانند؛ اما هر سال به‌نوعی این انتقال منتفی می‌شود.

این در حالی است که وقتی دو سال پیش، امباپه به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود، تصمیم گرفت قراردادش را با پی اس جی تمدید کند و این اقدام ستارهٔ فرانسوی باعث رنجش فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید شد.

در آن مقطع پرز در مصاحبه‌ای گفت: «امباپه اکنون همان فردی نیست که بخواهم برای رئال به خدمت بگیرم و برای پیوستن به این تیم باید در رفتارش تغییر ایجاد کند.»

این اظهارنظر پرز مربوط به دو سال پیش است اما حالا محتمل‌ترین مقصد ستاره جوان فوتبال فرانسه، رئال‌مادرید است؛ هرچند سکوت فلورنتینو پرز درباره او همچنان ادامه دارد! حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییرات مد نظر پرز در امباپه ایجاد شده و این بازیکن به مادرید خواهد آمد یا اینکه بازهم کیلیان دقیقه نود عشق دوران کودکی‌اش را قال می‌گذارد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا