ورزش

پرسپولیس به جریمه سنگین بادامکی اعتراض می‌کند

باشگاه پرسپولیس جریمه 2 میلیاردی بادامکی را قبول ندارد و می‌خواهد به آن اعتراض کند.

به گزارش “ورزش سه”، کمیته انضباطی روز پنجشنبه ضمن اعلام حکم برائت برای رضا درویش، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس را با حکم جریمه سنگینی مواجه کرد.
در این حکم آمده حسین بادامکی به‌خاطر نقض ماده 71 مقررات انضباطی از طریق انجام مصاحبه پس از بازی پرسپولیس و هوادار، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب منتشره و بیان مطالب غیرفنی علیه باشگاه شاکی (استقلال) و ارکان فدراسیون تخلف کرده و 2 میلیارد تومان جریمه شده است.

بادامکی بعد از بازی با هوادار در دو مصاحبه‌ای که با نمایندگان رسانه‌های حاضر در ورزشگاه دستگردی داشت و فیلم آن نیز موجود است درباره محروم نشدن امید حامدی‌فر بازیکن استقلال پس بازی با ذوب آهن مسائلی را مطرح کرده بود.

معاون ورزشی پرسپولیس گفته بود با توجه به حرکتی که بازیکن استقلال انجام داد (امید حامدی‌فر در پایان بازی با ذوب آهن) باید دو سه جله محروم می‌شد اما برای او حکم تعلیقی در نظر گرفتند که این مسائل شبهه برانگیز بود و از آنجایی که استقلال در بازی بعدی‌اش (دیدار با فولاد) دو بازیکن محروم داشته، خواسته‌اند به این تیم کمک کنند.

پرسپولیس به جریمه سنگین بادامکی اعتراض می‌کند

کمیته انضباطی با توجه به این صحبت‌ها بادامکی را جریمه کرده اما مبلغ جریمه فوق‌العاده عجیب است و باشگاه پرسپولیس قصد دارد در یک هفته‌ای که فرصت دارند این حکم را به استیناف ببرند.

قبل از این جریمه 2 میلیاردی عبدالله ویسی سرمربی فولاد از 2 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان تقلیل یافته بود. دوشنبه شب فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم گفت جریمه اخیر جواد نکونام که 5 میلیارد تومان اعلام شده 500 میلیون تومان بوده است که تایید نشد.

در احکام صادره روز پنجشنبه کمیته انضباطی غیر از جریمه میلیاردی حسین بادامکی برای ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی هم جریمه 2 میلیارد تومانی در نظر گرفته‌اند که به نظر می‌رسد ارقام درست است و جرایم میلیاردی شده!

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا