ورزش

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با نساجی

در غیاب عالیشاه و با بازگشت دانیال؛

اوسمار ویرا نفرات ابتدایی خود برای بازی حساس با نساجی را انتخاب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از کنار رفتن از جام حذفی و ناکامی در شکست دادن سپاهان در ورزشگاه آزادی، حالا در پی یک پیروزی ارزشمند و بسیار سخت در قائمشهر است.

سرخ‌های تهرانی در شرایطی میهمان نساجی هستند که این تیم برای بقا می‌جنگد و به همین دلیل پرسپولیس روز سختی در غیاب کاپیتان اول خود، امید عالیشاه، خواهد داشت.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. او پس از دوری طولانی مدت به علت مصدومیت از بازی برابر سپاهان به ترکیب برگشت و حالا وظیفه سختی در بازی‌های باقی‌مانده دارد‌.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با نساجی

*در خط دفاعی پرسپولیس مثل بازی‌های قبلی، زوج مستحکم حسین کنعانی-گئورگی گولسیانی نقش آفرینی می‌کنند. با بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از محرومیت، دفاع راست پرسپولیس به حالت اصلی خود برگشته است. در سمت چپ خط دفاعی نیز عبدالکریم حسن به میدان می‌رود‌.

*خط هافبک پرسپولیس بار دیگر شاهد حضور مسعود ریگی و سروش رفیعی در میانه میدان است. اوستون ارونوف و مهدی ترابی دو وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند‌ که می‌توانند کمک زیادی به خط حمله این تیم بکنند.

*در خط حمله سرخ‌ها با توجه به محرومیت امید عالیشاه، وحید امیری با بازوبند کاپیتانی جای او را پر می‌کند و عیسی آل‌کثیر، بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها، مهاجم نوک است.

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا