ورزش

مخالفت قطعی پرسپوليس با بازگشت بیرانوند

کمیته حقوقی به دنبال محکومیت شماره یک

باوجود تلاش‌ها برای بازگشت علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس مخالفت صریح خود را بار دیگر اعلام کرد.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه هیچ خبر رسمی در مورد تمایل بیرانوند به بازگشت به پرسپولیس وجود ندارد اما پیشکسوتان این تیم برای بخشش او از سوی باشگاه میانجی‌گری کرده و تلاش می‌کنند تا مانع جدایی او شوند و راهی برای بخشش از سوی مدیران باشگاه پیدا کنند.

اما بعد از طرح این شایعات و احتمالات، مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس با خبرنگار ما صراحتا تاکید کردند که راهی برای بازگشت وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس از طریق تیم حقوقی و وکلای خود به دنبال محکومیت علیرضا بیرانوند و جریمه و محرومیت او در کمیته تعیین وضعیت هستند و با تصویب هیئت‌مدیره، با قدرت بیشتری این موضوع را جلو می‌برند.

علیرضا بیرانوند هم البته تمایلی برای بازگشت نشان نداده اما واکنش صریح پرسپولیس، نشان می‌دهد که احتمالا جمشید نورشرق و سایر مسئولان کمیته تعیین وضعیت سرنوشت او را روشن خواهند کرد.

البته تا پایان پنجره تابستانی فرصت زیاد است و هر اتفاقی هم ممکن اما این صراحت موجود در صدای مدیران باشگاه، هیچ چیز دیگری غیر از ادامه اختلاف و تصمیم برای کنار گذاشتن شماره یک را به اذهان متبادر نمی‌کند.

با جدایی او، پرسپولیس به استقبال خرید یک دروازه‌بان جدید می‌رود. دروازه‌بانی که سرشناس خواهد بود و باتوجه به دریافت سقف بودجه از سوی بیرانوند، دستمزد خوبی هم نصیبش خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا