ورزش

پیمان اکبری: فقط باید بازیکنان‌ را به شرایط روحی مطلوب برگردانیم

لیگ ملت های والیبال- ژاپن

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر بزرگترین کاری که باید انجام دهیم این است که بازیکنان‌مان را به شرایط روحی و روانی مطلوب بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از باخت ایران مقابل ترکیه و هشتمین شکست متوالی این تیم گفت: وقتی تیم نتیجه نگیرد اصلاً نمی‌توانیم بگوییم بازی خوب بود یا بد بود. شاید در برخی مواقع از نظر فنی خوب کار کردیم اما وقتی نتیجه نگرفتیم نمی‌توانیم بگوییم خوب بودیم. ما در بحران خاصی هستیم و برای بازگرداندن روحیه تیم هم زمان کمی در اختیار داشتیم. متأسفانه روز گذشته در بازی مقابل بلغارستان، تیم به لحاظ روحی و روانی بسیار افت کرده بود و بازیکنان شرایط خوبی نداشتند. سعی کردیم حداقل مقابل ترکیه روحیه آن‌ها را برگردانیم که عملکرد خوبی داشته باشند.

اکبری تأکید کرد: مقابل ترکیه بازی برابر داشتیم شاید اگر به لحاظ آماری بخواهیم این بازی را بررسی کنیم ما در توپ‌های اول و دوم شرایط خوبی داشتیم اما اگر روی توپ‌های برگشتی اشتباه نمی‌کردیم نتیجه این بازی می‌توانست طور دیگری رقم بخورد. در مجموع این بازی برای ما تمام شده و بزرگترین کاری که باید انجام دهیم این است که به لحاظ روحی و روانی بازیکنان را به شرایط نرمال برگردانیم. بازیکنان به لحاظ روحی و روانی افت شدیدی پیدا کردند و طبیعی هم هست وقتی تیم می‌بازد و نتیجه نمی‌گیرد این اتفاقات رخ می‌دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم برای هفته آینده بازیکنان را به لحاظ روانی به شرایط ایده آل برگردانیم تا بتوانیم یک عملکرد خوب در چهار بازی پایانی داشته باشیم. باید یک استراحت کوتاه به بازیکنان بدهیم تا فکرشان بازتر شود. امیدواریم در اردوی چند روز ما در اوزاکا خوب تمرین کنیم تا با شرایط بهتر در هفته سوم بازی کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا