ورزش

تارتار: بازیکنانم با آمپول بازی می‌کنند

آنها فداکار هستند؛

سرمربی تیم ملوان می‌گوید مسئولیت نتایج ضعیف تیم با او خواهد بود، اما در روز پیروزی و برد، همه را در جشن تیم سهیم خواهد دانست.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تارتار در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با مس رفسنجان حضور یافت و گفت: پیش از صحبت‌هایم باید تسلیت بگویم اتفاق ناگواری که برای ریاست محترم جمهوری و همراهانشان رخ داد.

* بازی فردا؟
شاید بازی فردا از نظر جدولی برای لیگ برتر اهمیت ندارد اما از نظر من، کادرفنی و بازیکنان این بازی خیلی مهم است. این بازی از نظر دل هوادار و شخصیت تیمی برایمان مهم است. ما از روز اول قول دادیم برای نام ملوان و شخصیت هواداران بجنگیم و به همین دلیل با قدرت وارد بازی خواهیم شد.

* علت افت ملوان در نیم فصل دوم؟
ببینید من از شما می‌خواهم این بررسی و موشکافی را بگذارید برای آخرین بازی، الان روی بازیها تمرکز کنیم. علت افت هر تیمی سرمربی است و من این را به گردن می‌گیرم و تمامی نتایج ضعیف به من برمی‌گردد. با برد همه سهیم باشند و خوشحال باشند اما باخت برای من است.

تارتار: بازیکنانم با آمپول بازی می‌کنند

* محروم و مصدوم؟
متاسفانه مصدومیت برای تیم ما در هفته‌های اخیر خیلی پیش آمده. ما 7-8 بازیکن مصدوم داریم. من بعضی وقت‌ها در فضای مجازی می‌بینم هواداران می‌گویند، چرا فلان بازیکن از اول نبوده اما ما نمی‌توانیم همه چیز را بگوییم. ما با تیم‌هایی بازی داریم که نمی‌توانیم هرچیزی را بگوییم، این موارد را به ما بسپارند. بازیکنان ما خیلی مواقع با مسکن و آمپول بازی می‌کنند و من از آنها که با درد بازی می‌کنند، تشکر دارم. آنها فداکاری می‌کنند. ما برای قهرمانی نمی‌جنگیم اما بازیکنان ما کاملا برای تیم می‌جنگند.

* حفظ رتبه پنجمی؟
واقعیت این است که بین رتبه پنجم و چهاردهم از نظر پاداش تفاوتی وجود ندارد و این ضعف لیگ برتر ماست. مهم این است که ما به خاطر شخصیت تیمی و هوادارانمان، بجنگیم و نتایج خوبی کسب کنیم. هواداران ما باید صبور باشند و به خاطر روزهای خوبمان تحمل و حمایت کنند. هواداران بدانند مقصر نتایج من هستم اما داریم تلاش می‌کنیم. این بحران برای همه تیم‌ها پیش می‌آید اما توجه کنید که مصدوم داریم و محروم هم داریم. ما قول دادیم تا روز آخر می‌جنگیم و مطمئن باشید به قولمان عمل خواهیم کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا