ورزش

نکونام: بازیکنانم با قلب بزرگ، کار مهمی انجام دادند

با تعویض‌های ریسکی توانستیم نتیجه را تغییر دهیم

سرمربی استقلال می‌گوید که تیمش با استفاده از تعویض‌های ریسکی، به پیروزی رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال موفق شد با یک پیروزی دراماتیک، از سد ذوب آهن عبور کرده و صدر جدول رده بندی را حفظ کند. جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی حضور یافت که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانیم:

* باید همان نیمه نخست گل می‌زدیم
در مورد بازی باید بگویم می‌دانستیم که بازی سختی است و اگر غفلت کنیم، ذوب آهن که در انتقال توپ تیم خوبی است، می‌تواند برای ما دردسرساز شود. در همین مورد و روی یک توپ خیلی ساده، بی‌تمرکز بودیم و متاسفانه گل خوردیم که این اتفاق باعث شد تا بازی برایمان سخت شود. ما به بازی برگشتیم و توانستیم شکل تیم را درست کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم در همان نیمه نخست حداقل یک گل بزنیم و با نتیجه مساوی به رختکن برویم که این اتفاق رخ نداد.

* خطای هند روی گل مردود درست بود
با شروع نیمه دوم سعی کردیم نظم تیمی را حفظ کنیم و خط حمله کار خودش را انجام دهد. موقعیت‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی و کرنر به دست آوردیم و خدا را شکر توانستیم سه بار گل زنی کنیم که یکی از آنها خطای هند بود. حالا اینکه هند بود یا نه را نمی‌دانم چون من هنوز آن صحنه را ندیده‌ام که نظر بدهم. ولی به نظرم خطای هند درست بوده چون آقای کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بودند. ولی تیم ما موقعیت خلق کرد و زمانی که بازی یک بر یک بود، با تعویض‌های ریسکی که انجام دادیم شکل بازی‌مان را هجومی‌تر کردیم.

* بازیکنانم با قلب بزرگ، کار بزرگی انجام دادند
خدا را شکر با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم به بازی برگردیم و برنده از زمین خارج شویم تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. از تمام هوادارانمان تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند، شرمنده آنها نشدیم. خدا را شکر که توانستیم جواب محبتشان را بدهیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز این اتفاق بیفتد. این پیروزی مبارک همه هواداران باشد. آنها از راه‌های دوری آمده بودند و به هتل تیم آمده و با ما و بازیکنان صحبت کردند. من آن هواداران را به جلسه بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند تا وظیفه‌شان را به نحو احسن انجام دهند. این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم. بازیکنان بزرگم با قلب بزرگ، با روح بزرگ توانستند کار بزرگی انجام دهند.

تکمیل می‌شود…

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا