ورزش

پورتو رئیس جدید دارد: قرارداد کونسیسائو روی هوا!

داکاستا شکست خورد

آندره ویلاش بواش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد.

به گزارش “ورزش سه”، آندره ویلاش بواش پیروز انتخابات باشگاه پورتو شد. روز شنبه انتخابات این باشگاه پرتغالی برگزار شد و بالاخره برنده آن مشخص شده است.

ویلاش بواش، مربی سابق پورتو، قبلا در مورد شرکت در انتخابات ریاست باشگاه پورتو گفته بود: «من نمی‌توانم نسبت به حمایتی که احساس می‌کنم بی تفاوت بمانم. ارائه نامزدی تقریباً قطعی است. من فقط می‌خواهم گام‌هایی ایمن، قوی و شفاف، با حمایت یک تیم سختگیر و سطح بالا بردارم، چیزی که پورتو شایسته آن است.»

حالا او آن حمایتی را که می‌خواست به‌دست آورده است. او ۷۰ درصد آرا که رقمی بسیار بالا و چشم‌گیر است، نصیب خود کرد و تبدیل به رئیس جدید باشگاه شد. این انتصاب به دوران ریاست ۴۲ ساله داکاستا پایان می‌دهد.

پورتو رئیس جدید دارد: قرارداد کونسیسائو روی هوا!

پس از اعلام خبر پیروزی ویلاش بواش، ویتور بایا، مدیر سابق پورتو گفت: «اکنون دوران گذر و تغییر است. اکثر اعضای مدیریتی باشگاه این را می‌خواستند پس باید بگوییم تصمیم درستی است. اکنون باید برای آینده آماده شویم اما پیش از همه چیز، از رئیس سابق تشکر می‌کنیم. سطحی که او باشگاه را به آن رسانده بود باورنکردنی بود.»

نکته جالب اکنون مربوط به وضعیت قرارداد سرخیو کونسیسائو است. پینتو داکاستا، رئیس سابق، قرارداد این مربی را تا ۲۰۲۸ تمدید کرده بود اما با ریاست ویلاش بواش این تمدید نامعتبر است و حالا رئیس جدید باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا