ورزش

لیگ‌یک/ ادامه سقوط آزاد تیم بی‌پول و بی‌ساختار

خوشه طلایی ۱ آریو اسلامشهر ۱؛

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه توانست در مشهد و در فاصله ۱۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه گلزنی کند و به یک امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش ورزش‌سه ،در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک دو تیم آریو اسلامشهر و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

گل اول این مسابقه را بازیکن جوان تیم فوتبال آریو اسلامشهر نوید کومار در دقیقه ۳۱ به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۸ کیانوش میرزایی موفق شد حساب کار را به تساوی بکشاند.

شاگردان وحید بیاتلو در نیمه ابتدایی جدول رده بندی حضور دارند و این تساوی باعث شد تا ۴۱ امتیازی شوند و در رتبه هفتم قرار بگیرند. 

از سوی دیگر این تک امتیاز خیلی به کار خوشه طلایی نمی آید که در این مسابقه پس از کنار ایمان رزاقی راد با محمد حسینی به عنوان سرمربی پا به میدان گذاشته بود. 

نماینده ساوه که از نیم فصل دوم در ورزشگاه امام رضای مشهد میزبانی می‌کند، با این تک امتیاز ۱۶ امتیازی شد و همچنان با فاصله قابل توجه نسبت ۷ امتیازی در مقایسه با تیم هفدهم جدول رده بندی رتبه انتهایی جدول را به نام خود زده است و کار سختی برای فرار از سقوط  آزاد به لیگ دسته دوم در فصلی دارد که بار دیگر با مشکلات مالی و ساختاری زیادی دست به گریبان بود و محمد حسینی پنجمین سرمربی این تیم به شمار می‌رود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا