ورزش

پی‌اس‌جی دست از سر امباپه بر نمی‌دارد!

80 میلیون یوروی دیگر هم بده

ناصر الخلیفی از امباپه درخواست کرده که بخشی از پاداش انتقالش به رئال مادرید را نیز به باشگاه پاریسی بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه کیلیان امباپه پیش از این به طور غیررسمی اعلام کرده بود که در پایان فصل پاریس را ترک خواهد کرد و روز جمعه نیز با انتشار یک پیام ویدیویی جدایی را رسمی کرد، اما واقعیت این است که هنوز شرایط جدایی او مشخص نشده است. 

پی اس جی که دیگر پذیرفته کیلیان را از دست داده و در میان تعجب تصمیم گرفته هیچ مراسم خداحافظی برای او برگزار نکند، باید با بازیکن و اطرافیانش تصمیم بگیرد که آیا او بالاخره از دریافت بخشی از حقوق خود که برای اهداف مالیاتی سودمندتر است صرف نظر می کند یا برعکس، موافقت می کند که درصدی از پاداش نقل و انتقالاتی را که از رئال مادرید دریافت می کند، به باشگاه بدهد.

پی‌اس‌جی دست از سر امباپه بر نمی‌دارد!

در تابستان، درست قبل از اینکه امباپه بعد از مدتی تنبیه از سوی باشگاه به تمرینات برگردد، او با ناصر الخلیفی به توافق رسید که 80 میلیون یورو پاداش وفاداری خود را ببخشد  و اگر بازیکن در نهایت قبول کند، به این رقم می تواند بین 80 تا 100 میلیون یوروی دیگر نیز اضافه شود. 

در واقع باشگاه اصرار دارد که علاوه بر بخشیدن پاداش وفاداری، امباپه بخشی از دستمزد خود را نیز دریافت نکند یا اینکه درصدی از پاداش انتقال به رئال را به پی اس جی بدهد. موردی که هنوز روشن نشده و امباپه فعلا پاسخی به این درخواست نداده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا