ورزش

درخواست سرمربی لیگ برتری: رصد لیگ ایران را به اطلاعات بسپارید!

درخواست سرمربی لیگ برتری: رصد لیگ ایران را به اطلاعات بسپارید!


عبدالله ویسی در نشست خبری خود صحبت‌های شوکه کننده‌ای بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی گفت: ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که هفته های گذشته شاداب بازی می‌کرد و دیدیم که وقتی از پرسپولیس دو بار عقب افتاد، به بازی چگونه برگشت. بازی پراسترس و پرتنشی بود اما مسلط بودیم و بازی شایسته‌ای انجام دادیم. نقطه قوت آلومینیوم راپوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم اما متاسفانه در نیمه دوم، در شروع بازی می‌توانستیم گل بزنیم که نزدیم و همین تمرکز ما را به هم زد. 

او گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

ویسی که خبرنگاران را شوکه کرده بود ادامه داد:  حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا