ورزش

آزمون: تلاش می‌کنیم مقابل بلاروس نتیجه مطلوبی کسب کنیم

توسعه فوتبال بانوان برایمان اهمیت دارد؛

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بلاروس از تیم‌های خوب اروپایی است و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران در غالب بازی دوستانه در روزهای پنجشنبه ۱۰ خرداد و یکشنبه ۱۳ خردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی به مصاف تیم ملی بلاروس خواهد رفت.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در مورد میزان آمادگی شاگردانش برای بازی در این دیدارهای تدارکاتی اظهار کرد: بلاروس از تیم‌های خوب اروپایی است و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. هدف ما از انجام این دو بازی ابتدا محک بازیکنان جوان تیم است که به تازگی از لیگ به ما اضافه شدند و سپس شناخت نقاط ضعف و قوت ملی پوشان است تا بتوانیم با آمادگی بهتری در مسابقات رسمی شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه فوتبال بانوان ایران در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته استغ گفت: در این سه سال برنامه ریزی خوبی برای تیم داشتیم که خوشبختانه نتیجه آن را هم در این مدت به خوبی دیدیم. تیم ملی ایران در شرایط فعلی هم از نظر کمی رشد داشته و هم از نظر کیفی که این موضوع برای ما خیلی ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: در حال حاضر به لحاظ کمی تیم ما از نظر سنی بسیار جوان است و تقریبا از سراسر ایران در تیم ملی بازیکن وجود دارد. توسعه فوتبال در بخش بانوان برای ما اهمیت دارد و تلاش می کنیم این مسیر را به همین شکل ادامه دهیم و به امید خدا شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا