ورزش

پیام راموس برای امباپه: خوش آمدی برادر!

سرخیو راموس، ستاره سابق رئال مادرید، به پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه رئال مادرید روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که امباپه را به خدمت گرفته است و به سال‌ها انتظار هوادارانش برای این انتقال پایان داد، خبری که واکنش‌های بسیاری را در دنیای فوتبال به همراه داشت.

از زمانی که این ستاره فرانسوی اعلام کرده بود که دیگر تصمیمی برای تمدید قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن ندارد، بسیاری از رسانه‌های این کشور و همچنین رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که او در فصل آینده پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد و گفته شده بود که قرارداد بین او و رئال در ماه فوریه به امضا رسیده بود.

این بازیکن روز گذشته و پس از اعلام خبر پیوستنش به رئال مادرید با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و راموس هم با جمله «خوش آمدی برادر» به این اتفاق واکنش نشان داد تا مشخص شود که هنوز هم خودش را عضوی از رئال مادرید می‌داند.

پیام راموس برای امباپه: خوش آمدی برادر!

بسیاری از بازیکنان سابق رئال مادرید مانند کریستیانو رونالدو که عکسش در کنار امباپه هم در این پست به چشم می‌خورد با نوشتن جمله‌ای برای امباپه در بخش نظرات پست منتشر شده توسط او به این بازیکن برای حضور در این باشگاه تبریک گفتند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا