ورزش

واکنش حامدی‌فر به درگیری جنجالی با رضایی

در بازی رفت توهین زشتی کرد؛

هافبک تیم فوتبال استقلال برای ثانیه‌هایی در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی با خبرنگاران درباره اتفاق جنجالی پس از سوت پایان مسابقه و درگیری با مهرداد رضایی صحبت کرد.

به گزارش “ورزش‌سه”، امید حامدی فر چهره جنجالی بازی استقلال و ذوب آهن بود. او در پایان مسابقه درگیری شدیدی با مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن داشت که در بازی رفت نیز با او دچار چالش شده بود و ویدئوی آن صحنه در صحنه دست به دست شد.
حامدی فر چهره مورد توجه خبرنگاران در میکسدزون خبری بود و حرف هایش را با وجود اصرار خبرنگاران درباره دلیل درگیری شدید با مهرداد رضایی اینطور با اشاره به پیروزی استقلال آغاز کرد: اول اینکه خیلی خوشحالم که بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم. به هواداران تیم تبریک می گویم. خیلی از آنها تشکر می کنم که در باد و برف و باران از تیم حمایت می کنند. امیدوارم در ادامه راه هم آنها را خوشحال کنیم.

ویدئو: 332086

او سپس درباره صحنه جنجالی درگیری با مهرداد رضایی توضیح داد: فوتبال این اتفاقات را دارد. خودتان شاهد هستید توهین زشتی بازی رفت انجام داد. این چیزها طبیعی است در فوتبال. تیمی که برده واکنش نشان نمی دهد و مطمئنا من چیزی شنیدم که این واکنش را انجام دادم. چیز خاصی نیست. هر چیزی هست در مستطیل سبز است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا