ورزش

مهمان ویژه رئال در ومبلی: ستاره خوش یمن فینال‌ها!

گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، برای حمایت از تیم سابقش شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن حضور خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان خواهد رفت و امیدوار است که با کسب پیروزی در این دیدار فصل را با فتح پانزدهمین جام قهرمانی اروپا به پایان برساند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی در این دیدار به میدان خواهند رفت که بسیاری آنها را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانند و انتظار می‌رود که بسیاری از هواداران این تیم برای تماشای این بازی از نزدیک و حمایت از تیم محبوب‌شان راهی ورزشگاه شوند. البته هواداران پر شور و متعصب دورتموند هم مطمئنا حضوری پررنگ در لندن خواهند داشت.

مهمان ویژه رئال در ومبلی: ستاره خوش یمن فینال‌ها!

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این تیم قرار است یک مهمان ویژه و مهم هم در این دیدار داشته باشد. این روزنامه با انتشار خبری مدعی شده است که بیل قرار است مهمان ویژه رئال در این بازی باشد و برای حمایت از تیم سابقش در ورزشگاه ومبلی حاضر شود.

این ستاره سابق رئال مادرید پیش از این تجربه گلزنی در دو دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید و همچنین لیورپول را دارد که هر دو و خصوصا دو گلی که در دیدار برابر لیورپول در سال ۲۰۱۸ به ثمر رساند نقش مهمی را در قهرمانی این تیم ایفا کرد. او همچنین در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ برابر اتلتیکو مادرید که به ضربات پنالتی کشیده شد، یکی از پنج پنالتی رئال را به گل تبدیل کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا