ورزش

تقابل‌های الهامی و استقلال: ساکت به دنبال شکست طلسم

تقابل‌های الهامی و استقلال: ساکت به دنبال شکست طلسم


ساکت الهامی تا کنون در لیگ برتر مقابل استقلال به پیروزی نرسیده است.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، سه شنبه 1 خرداد از ساعت 19:45 در ورزشگاه وطنی به مصاف نساجی می‌رود.

استقلال در کورس قهرمانی با پرسپولیس حق باخت مقابل این تیم را ندارد. از سوی دیگر نساجی نیز در هفته‌های پایانی باید برای بقا بجنگد و در این بازی خانگی به دنبال کسب حداقل امتیازات است.

ساکت الهامی که پس از حضورش روی نیمکت نساجی امیدها را برای بقا در اردوی این تیم زنده کرده، مقابل استقلال در لیگ برتر آمار خوبی به ثبت نرسانده است.

ساکت الهامی در طول دوران مربیگری‌اش 9 بار با چهار تیم مختلف تراکتور، نساجی، هوادار و مس رفسنجان مقابل استقلال قرار گرفته که 7 بار درچارچوب لیگ برتر و 2 بار در چارچوب جام حذفی بوده است.

نکته جالب در مورد الهامی این است که او در جام حذفی به نوعی گربه سیاه استقلال به شمار می‌رود و یک بار با تراکتور در فینال جام حذفی، استقلال را شکست داد و یک بار نیز با نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی دو فصل پیش، آن‌هارا در ضربات پنالتی شکست داد تا این‌گونه دو بار دست آبی‌پوشان را از جام کوتاه کرده باشد.

اما الهامی در لیگ برتر اصلا آمار خوبی مقابل استقلال ندارد؛ او از 7 بازی که در چارچوب لیگ برتر مقابل استقلال قرار گرفته، 3 تساوی و 4 شکست به ثبت رسانده، بدترین باخت این تیم نیز با هوادار در فصل گذشته با نتیجه 6-1 رقم خورد.

 الهامی اگر مقابل استقلال پیروز شود، سومین جام را از آن‌ها می‌گیرد. حال باید دید او در این هفته می‌تواند به اولین پیروزی خود در لیگ برتر مقابل استقلال دست پیدا کند یا خیر.

 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا