ورزش

افسری: فقط سه امتیاز بازی استقلال اهمیت دارد

مرام باشگاه ما مثل سپاهان نیست؛

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر به اظهارات کنایه‌آمیز ژوزه مورایس پس از شکست ملوان واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش‌سه”، در پایان دیدار سپاهان و ملوان که با پیروزی طلایی پوشان اصفهانی تمام شد، ژوزه مورایس در نشست خبری کنایه‌هایی به گل‌گهر حریف بعدی شاگردانش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی زد. مورایس در این بخش از صحبت‌هایش گفت:« هنوز نمی‌دانیم کجا بازی می‌کنیم؛ در خانه یا خارج از خانه. فکر می‌کنم گل‌گهر یکی از تیم‌هایی بود که از ما شکایت کرد و باعث شد یک امتیاز از دست بدهیم.» 

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این قسمت از حرف‌های مورایس به خبرنگار ما گفت:« تعجب می‌کنم. ما در بحث سپاهان اصلا شکایتی نداشتیم. اصلا این مرام باشگاه گل‌گهر اینطور نیست که مثل باشگاه سپاهان که سه سال پیش از ما شکایت کردند و 7 امتیاز از ما کسر شد، از باشگاهی به این دلایل شکایت کند. ما جواب هر اتفاقی را در زمین می‌دهیم. ببریم در مستطیل سبز است و ببازیم هم در مستطیل سبز خواهد بود. ما هیچ وقت امتیازی را بیرون از مستطیل سبز دنبال نکردیم و نخواهیم کرد.»

مورایس در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش برابر ملوان به موضوع دیگری هم درباره باشگاه گل‌گهر کنایه زد و گفت:«گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب است که خوب حقوق می‌دهند، نمی‌دانم حقوق‌هایشان در سقف بودجه بوده یا نه اما از نظر بودجه یک تیم پولدار است.» 

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به این ادعای مورایس می‌گوید:« دیگر این ماجرا که برای همه مثل روز روشن است و هر جا اسمی از سقف بودجه باشد، همه به یاد باشگاه سپاهان می‌افتند. واقعا درباره این موضوع به نظرم اصلا نیازی نیست که پاسخی داشته باشم، چون می‌خواهند انگشت اتهام را به سمت ما بگیرند و این کار واقعا غیر اخلاقی است.»

در ادامه از افسری درباره شرایط تیم پس از پیروزی پر گل مقابل هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی پرسیدیم که او گفت:« تیم ما خوب بازی می‌کرد و موقعیت هم ایجاد می‌کرد، اما فرصت‌ها تبدیل به گل نمی‌شدند. به هر حال این اتفاقات فوتبالی است و گاهی تیمی خوب بازی می‌کند ولی تیم برنده زمین نیست. این یکی از جذابیت‌های فوتبال است و خوشحالیم که بالاخره این بدشانسی در دیدار با تیم هوادار به پایان رسید و هواداران شاهد یک برد شیرین بودند.»

از افسری درباره نقش تعیین کننده گل‌گهر در لیگ برتر و جام حذفی پرسیدیم که باید با استقلال و سپاهان بازی کند. او در واکنش به این سوال گفت:« ما اصلا به این مسائل توجه نمی کنیم. تمرکز ما روی کار خودمان هست. بازی استقلال مثل بقیه بازی ها است. برای ما اهمیت ندارد که نتیجه این مسابقه در سرنوشت لیگ تعیین کننده است. تنها چیزی که برای ما اهمیت دارد، سه امتیاز بازی با استقلال است. در جدول به دنبال بهبود و ارتقا جایگاه‌مان هستیم و با تمام توان در این مسابقه حاضر خواهیم شد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا