ورزش

عقیلی: تیم ما لیگ را رها نمی‌کند

خودمان را در حد قهرمانی حذفی می‌بینیم؛

مربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید صعود به نیمه نهایی جام حذفی باعث نمی‌شود این تیم اهمیت رقابت‌های لیگ را در نظر نگیرد.

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان با زدن پنج گل به هوادار مقتدرانه به نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کرد. هادی عقیلی، مربی جوان گل‌گهر و کاپیتان سابق سپاهان، در این مورد به خبرنگار ما گفت: شرایط مسابقات جام حذفی با لیگ متفاوت است، چون در جام حذفی یک تیم با رقابت‌ها خداحافظی می‌کند و یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود که حساسیت و جذابیت بیشتری برای هواداران وجود داشته باشد. از طرفی تیم ما هم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و هواداران به این دلیل بیشتر از این مسابقات استقبال می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی حذفی امیدوار هستند، عنوان کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم‌. برد هر بازی مهم است. جام حذفی یک تورنمت طولانی مدت هست، ولی در عین حال باید حتما بازی پیش رو را ببری و برای همین تمرکز ما روی بازی بعدی است. ما خیلی امیدوار هستیم و خودمان را در حد و اندازه‌های قهرمانی می بینیم ولی باید بازی به بازی پیش برویم‌ فعلا به بازی بعدی فکر می کنیم.

مربی گل‌گهر درباره شرایط این تیم در لیگ گفت: در این فصل ما تلاش زیادی را انجام دادیم و از لحاظ فوتبالی هم پیشرفت خوبی داشتیم اما انتظارمان از خودمان بیشتر بود، ما در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول بازی کردیم ولی گاهی بدشانسی‌هایی پیش می‌آمد و دقایقی گل می خوردیم که جبرانش دشوار بود ولی از لحاظ فوتبالی روند رو به رشدی داشتیم.  

عقیلی در پایان عنوان کرد: ما علاوه بر جام حذفی لیگ را هم داریم. سه بازی دیگر مانده و جایگاه‌مان مهم است و برای آن هم تلاش می‌کنیم. قطعا صعود به نیمه نهایی جام حذفی باعث نمی‌شود که به دیدارهای باقی‌مانده جام حذفی اهمیت ندهیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا