ورزش

نصیرزاده: زنوزی این فصل 550 میلیارد هزینه کرد

باشگاه قیمت کارشناسی دارد؛

هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که خریداران باشگاه تراکتور بر اساس قیمت کارشناسی می‌توانند باشگاه را بخرند.

به گزارش “ورزش سه”، مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد که متقاضیان خرید این باشگاه می‌توانند تا دو هفته بعد برای خرید تراکتور اقدام کنند و احتمالا این تاریخ تا روز 31 خرداد ماه تمدید خواهد شد.

نصیرزاده در این مورد گفت: من امروز در مجمع بودم و قرار شد باشگاه تراکتور با قیمت کارشناسی‌شده واگذار شود. باتوجه به اینکه قرار بود تراکتور در بورس عرضه شود، قیمت کارشناسی وجود دارد. باشگاه تراکتور مطلقا هیچ بدهی ندارد و قیمت خاصی دارد و افراد می‌توانند برای خرید باشگاه مراجعه کنند.

او درباره هزینه‌کرد باشگاه تراکتور اعلام کرد: آقای زنوزی این فصل با احتساب پرواز اختصاصی و هزینه‌های دیگر 550 میلیارد هزینه خواهند کرد. اهانت‌هایی که به خانواده ایشان شد، ایشان را دل آزرده کرد. طبیعتا اتفاقات دیروز هم تاثیر داشت و این دفعه خیلی جدی است.

عدد 550 میلیارد تراکتور را به یکی از پرهزینه‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر ایران تبدیل می‌کند که این فصل با یکی از بهترین اسکوادهای چند فصل اخیر خود آماده رقابت برای جام قهرمانی بود اما در نهایت بعد از حواشی پیش آمده هر دو جام را به رقبا واگذار کرد.

تراکتور در سه هفته باقیمانده امیدوار است به رتبه سوم جدول برسد تا بدون توجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا