ورزش

عباسی: با صحبت‌های آقا مسعود آماده جبران هستیم

محمد عباسی می‌گوید روی بد فوتبال در بازی گل گهر به آنها نشان داده شده اما در بازی‌های باقی‌مانده جبران خواهند کرد.

به گزارش “ورزش سه”، محمد عباسی، بازیکن هوادار، در گفت‌وگو با خبرنگار ما راجع به شرایط تیمش پیش از بازی با سپاهان صحبت کرد. عباسی گفت: این یکی از بهترین بازی‌هایمان بود ولی متاسفانه روزمان نبود و در ده دقیقه آخر نظم‌مان به هم ریخت و شکست خوردیم. تیم گل گهر پنج بار از نیمه ما رد شد و پنج گل زد.

او در مورد عملکرد آرشا شکوری در این بازی عنوان کرد: علی آقا از اول فصل خیلی به ما کمک کرده اما آرشا شکوری هم گلر خوبی است و روی گل‌ها تاثیر نداشت.

او در مورد داوری این مسابقه گفت: روی گل اول روی امین پورعلی خطا شد و دو گل آنها هم مشکوک به آفساید بود. علیزاده هم دو خطای پشت هم کرد که در ضدحمله بودیم و نمی‌دانم چرا مدارا کرد و باید کارت قرمز می‌گرفت.

عباسی: با صحبت‌های آقا مسعود آماده جبران هستیم

او در مورد بازی با سپاهان گفت: ما صد در صد برای برد به اصفهان می‌رویم و این نتیجه را جبران می‌کنیم و نشان می‌دهیم که روز بدشانسی ما بوده است. ما در هر بازی صددرصد برای برد می‌رویم و تمام توان‌مان را می‌گذاریم.

عباسی در پایان گفت: آقا مسعود گفت که روی بد فوتبال در بازی گل گهر پیش آمد ولی صددرصد با صحبت‌های ایشان موافقم. در بازی سپاهان برای برد می‌رویم که جبران کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا