ورزش

نقشه رم برای ستاره یووه: کیه‌زا در مسیر دیبالا

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، در تلاش است تا فدریکو کیه‌زا را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد کیه‌زا با باشگاه یوونتوس در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مذاکرات مدیران این باشگاه برای امضای قرارداد جدید  با این ستاره ایتالیایی هنوز به نتیجه نرسیده و این موضوع باعث نگرانی آنها شده است.

این بازیکن در طول دوران حضورش در یوونتوس نتوانسته است استعداد و توانایی‌هایش را تحت هدایت مکس آلگری به خوبی به نمایش بگذارد و این موضوع باعث شده که به صورت جدی به فکر جدایی از این باشگاه و پوشیدن پیراهن تیم دیگری در فصل آینده باشد.

نقشه رم برای ستاره یووه: کیه‌زا در مسیر دیبالا

روزنامه کوریره دلو اسپورت خبر داده است که مدیران یووه جلسات متعددی را با مدیر برنامه این بازیکن در چند ماه اخیر برگزار کرده‌اند و در تلاش هستند تا راهی برای تمدید قرارداد او تا سال ۲۰۲۸ پیدا کنند اما این توافق هنوز انجام نشده و بحث اصلی بر سر مبلغ دستمزد او است.

در این میان، ده‌روسی و و چند بازیکن دیگر رم از جمله لورنزو پلگرینی و جانلوکا مانچینی با او تماس گرفته و خواهان پیوستنش به این باشگاه هستند و امیدوار هستند که بتوانند او را هم مانند دیبالا متقاعد کنند که پیراهن رم را به تن کند. در صورتی که این باشگاه سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد، از شانس زیادی برای این جذب او برخوردار خواهد بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا