ورزش

ساوت‌گیت: انگلیس باید بهتر از این باشد

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، می‌گوید تیمش با وجود شکست اسلواکی باید بهتر عمل کند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی انگلیس امشب حذف از یورو 2024 خیلی نزدیک بود اما با گل‌های جود بلینگام و هری کین موفق شد اسلواکی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از بازی گفت:“بازیکنانی که وارد زمین شدند، همگی نقش داشتند، چه گل زدند و چه در این برد نقش داشتند. این روحیه‌ای است که آن‌ها دارند و به همین دلیل صعود کردیم.”

جریان بازی؟
به عنوان یک تیم جوان، آن‌ها صبر زیادی از خود نشان دادند، به همین دلیل حرکت دادن سریعتر توپ راحت‌تر بود. می‌توانستیم 15 دقیقه زودتر از زمین بیرون بیاییم، اما کار سخت شده بود.

فشار حریف؟
بازی کردن از طریق فشار در خط میانی مشکلی است که ما برای مدت طولانی با آن روبرو بوده‌ایم. امروز زمان لازم برای یافتن تاکتیک‌های انجام این کار را داشتیم اما همچنان به فشار و جست‌وجوی راه گلزنی ادامه دادیم و در نهایت آن یک موقعیت را ایجاد کردیم. می‌خواهیم بهتر از این باشیم.

ساوت‌گیت: انگلیس باید بهتر از این باشد

انتقاد از انگلیس؟
ما همچنان مورد بازجویی قرار می‌گیریم و این را درک می‌کنیم، اما ویژگی‌هایی داریم که ما را در این رقابت نگه داشته است. من به روحیه و رهبری که بازیکنان نشان داده‌اند افتخار می‌کنم.

هری کین و جود بلینگام؟
هری و جود… 15 دقیقه مانده به پایان… شما از نظر فیزیکی به آنها نگاه می‌کنید و به این فکر می‌کنید که آیا می‌توانیم این موقعیت‌ها را تکرار کنیم. اما شما می‌دانید که این بازیکنان چه کاری می‌توانند انجام دهند و به همین دلیل است که ما به آن‌ها پایبند بودیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا