ورزش

ترکیب اسکاتلند و مجارستان: جدال امیدواران!

ترکیب دو تیم اسکاتلند و مجارستان برای بازی در دور پایانی گروه A یورو 2024 اعلام شد.

به گزارش “ورزش سه”، آخرین دور از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2024 به صورت همزمان برگزار می‌شود و تیم‌های اسکاتلند و مجارستان از ساعت 22:30 در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

مجارستان با دو شکستی که مقابل آلمان و سوئیس متحمل شد در قعر جدول گروه A جای دارد و اگرچه شانسی برای صعود به عنوان تیم اول یا دوم ندارد، در صورت کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند شانس خود برای صعود به عنوان بهترین تیم سوم را امتحان کند.

اسکاتلند هم در بازی اول شکست سنگین 5-1 مقابل آلمان را متحمل شد و در بازی گذشته مقابل سوئیس به تساوی 1-1 رسید تا با یک امتیاز قبل از شروع بازی‌های امشب در رده سوم جای داشته باشد. شاگردان استیو کلارک تنها به برد در بازی امشب فکر می‌کنند و از طرفی به نتیجه بازی آلمان و سوئیس توجه دارند.

ترکیب تیم‌های اسکاتلند و مجارستان برای بازی امشب مشخص شده است:

اسکاتلند: آنگس گان، آنتونی رالستون، اندی رابرتسون، اسکات مک تامینی، گرانت هانلی، جان مک‌گین، کالوم مک‌‌گرگور، چِه آدامز، جک هندری، بیلی گیلمور و اسکات مک‌کنا.

ترکیب اسکاتلند و مجارستان: جدال امیدواران!

مجارستان: پیتر گولاشی، ویلی اوربان، دومینیک سوبوسلای، میلوش کرکز، آندراس شافر، بنداگاز بولا، کالوم استایلز، بارناباس وارگا، رولاند سالای، آندره بوتکا و مارتان داردای

2047039

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا