ورزش

تیم منتخب هفته بیست و ششم: ترکیب در تسخیر خارجی‌های سرخابی

تیم منتخب هفته بیست و ششم: ترکیب در تسخیر خارجی‌های سرخابی


بازیکنان خارجی استقلال و پرسپولیس نقش پررنگی در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار شد که تغییر ویژه‌ای در صدر رقم نخورد، اما نتایجی در بازی‌های فانوس‌به‌دستان ثبت شد که به ضرر فولاد خوزستان بود و بعید نیست به قیمت سقوط قهرمان دو دوره لیگ برتر تمام شود.

تیم قعرنشین صنعت نفت دست به کار بزرگی زد و مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد. پیام پارسا در دروازه نفتی‌ها خوش درخشید و میثم تهیدست در قلب دفاع تیم برزیل ایران به بسته ماندن دروازه نفت کمک کرد. تراکتور هم به لطف گل و پاس گل ریکاردو آلوز بر فولاد غلبه کرد که شجاع خلیل‌زاده نیز علاوه بر کمک به ثبت کلین شیت دیگری در کارنامه تراکتور، زننده یکی از گل‌های شاگردان حمید مطهری بود.

 

دروازه‌بان: پیام پارسا (صنعت نفت)

صنعت نفت موفق شد سه امتیاز ارزشمند مقابل مس کسب کند و امیدهایش به بقا در لیگ برتر بیشتر شود. پیام پارسا در این پیروزی نقش پررنگی ایفا کرد و توانست با عملکرد خوبش دروازه خود را در این بازی بسته نگه دارد.

 

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)

مدافع با تجربه تراکتور چهره اول خط دفاعی تیمش مقابل فولاد بود. او علاوه بر عملکرد دفاعی مثبتی که داشت یک گل هم برای تیمش به ثمر رساند تا اثرگذاری خوبی روی این بازی داشته باشد و به سرخ‌های تبریزی در مسیر ادامه دادن به کورس بالای جدول کمک کند.

 

سامان فلاح (گل‌گهر)

در بازی مقابل شمس آذر توانست روز کم اشتباهی را پشت سر بگذارد و حملات حریف را از ناحیه خودش روی زمین و هوا به خوبی دفع کند. فلاح بهترین بازیکن تیمش در این میدان بود و یکی از برترین‌های هفته بیست و ششم لقب می‌گیرد.

 

میثم تهیدست (صنعت نفت)

او هم در کنار پیام پارسا در کلین شیت ارزشمند مقابل مس سهیم بود چرا که اکثر توپ‌های هوایی را بالاتر از مهاجمان حریف دفع می‌کرد و روی زمین هم روز نسبتاً کم اشتباهی را پاس‌های او از عقب زمین هم در این بازی در طراحی موقعیت گل برای نفتی‌ها موثر بود.

 

هافبک: عارف حاجی‌عیدی (آلومینیوم)

هافبک دفاعی آلومینیوم تک گل تیمش در دیدار مقابل پیکان را به ثمر رساند و روز خوبی برای خودش و تیمش رقم زد. حاجی عیدی پاس گل جهان کهن را با دقت هرچه‌ تمام‌تر وارد دروازه کرد تا مزد بازی خوبش را با یک گل سه امتیازی گرفته باشد.

 

هافبک: اوستون اورونوف (پرسپولیس)

ستاره پرسپولیس در بازی با نساجی بدون شک اوستون اورونوف بود که با درخشش شخصی خودش در این بازی توانست سرخپوشان را در کورس قهرمانی نگه دارد. او دو گل زیبا به ثمر رساند و می‌توان از وی به عنوان برترین بازیکن هفته یاد کرد.

 

هافبک: ریکاردو آلوز (تراکتور)

یک گل زده و یک پاس گل از او یک ستاره در بازی با فولاد خوزستان ساخت که توانست پیروزی ارزشمندی برای سرخپوشان تبریزی رقم بزند و از دو امتیازی که سپاهان در این هفته از دست داد بهترین استفاده را ببرد.

 

هافبک: وحید امیری (پرسپولیس)

امیری هم روز خوبی را مقابل نساجی سپری کرد و از خوب‌های پرسپولیس در این دیدار بود که یکی از دو پاس گل این بازی را به اورونوف داد و فرصت این را داشت تا یک گل و یک پاس گل دیگر در این بازی به نامش ثبت شود ولی خوش شانس نبود.

 

جلال‌الدین ماشاریپوف (استقلال)

هافبک تیم فوتبال استقلال بازی مثبت و مفیدی برابر ذوب آهن داشت. بارها با حرکات تکنیکی خودش خط دفاعی ذوبی‌ها را آزار داد و روی یک شوت زیبا برای آبی‌ها گلزنی کرد تا اثر خودش را روی سه امتیاز حیاتی این بازی برای شاگردان نکونام گذاشته باشد.

 

مهاجم: جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان)

یک امتیاز این هفته استقلال خوزستان مقابل سپاهان برای این تیم در مسیر بقا در لیگ برتر ارزشمند بود. جواد آقایی پور با یک گل قیچی برگردان زیبا، یکی از صحنه‌های دیدنی هفته را خلق کرد و شایسته حضور در جمع برترین‌هاست.

 

مهاجم: گوستاوو بلانکو (استقلال)

جذاب‌ترین صحنه هفته را او رقم زد. جایی که در دقیقه 95 معادلات بالای جدول را به کلی تغییر داد و با یک شوت دیدنی 2 امتیاز به حساب استقلالی‌ها واریز کرد تا همچنان شانس اول قهرمانی لیگ باشند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا