ورزش

سپاهان شخصت قهرمانی دارد/ از کادرفنی برای جام حذفی حمایت می‌کنیم

سپاهان شخصت قهرمانی دارد/ از کادرفنی برای جام حذفی حمایت می‌کنیم


مدیرعامل سپاهان گفت: تیم سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و انشاالله بتوانیم در جام حذفی و در فصل بعدی قهرمان شویم.

به گزارش ایلنا، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گویی تلویزیونی اظهار داشت: باید از اتفاقات افتاده درس بگیریم و تیم را حفاظت و صیانت کنیم، اجازه ندهیم اتفاقات حاشیه‌ای ما را دچار مسئله کند، اگر سوء نیتی مقابل تیم باشد، با تمام قدرت می‌ایستیم و البته خودمان را ملزم به رعایت قوانین و مقررات می‌دانیم.

وی افزود: تمام تلاشمان این است که آرامش را بر تیم حکم‌فرما کنیم، تیم سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و انشاالله بتوانیم در جام حذفی و در فصل بعدی و همانطور که بارها گفته‌ام با تقویت نقاط قوت و رفع و پوشش نقاط ضعف تیم به نتیجه‌ای که خودمان، بازیکنان و هواداران انتظار دارند، برسیم.

او در مورد مشاوران باشگاه سپاهان ادامه داد: گروه مشاوران برای فوتبال حرفه‌ای و گروه مشاوران برای سایر رشته‌ها خواهیم داشت، سپاهان باشگاه بزرگی است که علاوه بر فوتبال، رشته‌های دیگری نیز دارد، از افراد جوانی که به دلیل مسائل حاکم بر فوتبال فرصت قرار گرفتن در تیم‌های خوب به آن‌ها داده نمی‌شود، کنار پیش‌کسوتان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان در خصوص ادامه همکاری با مورایس پاسخ داد: یک فصل دیگر با مورایس قرارداد داریم، صحبت‌هایی در مورد بازیکنان داشته‌ایم و مورایس یک مربی در سطح بالای دنیا و مربی فنی است، باید سرمربی در مورد تقویت نقاط قوت تیم نظر دهد، اکنون باید ۱۰۰ درصد از مورایس و تیم برای جام حذفی حمایت کنیم و مورایس حرفی از رفتن نزده است.

وی با اشاره به حضور سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی اضافه کرد: به نظر می‌رسد تیم شخصیت قهرمانی دارد، مورد انتظار است که جام حذفی را بعد از سال‌ها بگیریم و فوتبال اصفهان به حق خود برسد، ادامه دهنده قهرمانی‌های پیشین باشد و سپس برای قهرمانی در آسیا فکر کنیم، به این نقطه نگاه داریم.

آذربایجانی در مورد جذب بازیکن خارجی گفت: شخصا تصمیم نمی‌گیرم و باید نظر سرمربی و افراد فنی را بگیریم، بازیکن خارجی باید به گونه‌ای جذب شود که شاخص باشد و اتفاقات خوبی رقم بزند؛ سپاهان همیشه در جذب بازیکنان خارجی خوب پیشتاز بوده است، امیدواریم اگر قرار است بازیکن خارجی وارد تیم شود، در حد و اندازه سپاهان بزرگ باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا