ورزش

تهدید جدی سیتی: مدارک رشوه دادن‌تان دست ماست!

روی پینتو، یکی از هکرهای فوتبال لیکز، فاش کرد که مدارک بسیاری از پول پرداختن غیرقانونی منچسترسیتی در اختیار دارد.

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی در چند سال اخیر قهرمان بلامنازع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده و امسال هم توانست برای چهارمین سال پیاپی این جام را بالای سر ببرد اما هزینه‌های صورت گرفته از سوی این باشگاه همیشه با انتقادهای بسیاری از سوی فوتبال‌دوستان انگلیسی همراه بوده است.

چند ماه قبل بود که مدیران لیگ برتر اعلام کردند که بیشتر از صد مورد نقض قوانین فر پلی مالی از سوی مدیران باشگاه سیتی به دست‌شان رسیده است و تحقیقات گسترده درباره عملکرد مالی آنها آغاز شده است و حتی این امکان وجود دارد که قهرمانی‌هایشان گرفته شود و به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

تهدید جدی سیتی: مدارک رشوه دادن‌تان دست ماست!

مدیران سیتی در طول این مدت بارها و بارها چنین اتهاماتی را رد کرده بودند اما حالا نشریه سان با انتشار خبری جنجالی خبر داده که روی پینتو مدعی شده است که تعداد بسیار زیادی سند و مدرک در اختیار دارد که هنوز آنها را در اختیار مقامات فوتبالی قرار نداده است. این هکر پرتغالی فاش کرد که به هزاران ایمیل سیتیزن‌ها دسترسی دارد که ثابت می‌کند این باشگاه عامدانه مبالغی را پرداخت کرده و قوانین فرپلی مالی را زیر پا گذاشته است.

قرار بود که تکلیف پرونده قبلی سیتی با ۱۱۵ اختلاف در نوامبر سال جاری میلادی مشخص شود و رای نهایی به اطلاع آنها برسد اما ادعاهای مطرح شده از سوی این هکر می‌تواند عواقب جدی و بدتری را برای آنها به همراه داشته باشد.

پینتو در گفت‌وگویی با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مدارک سیتی نشان می‌دهد که آنها مبالغی هنگفت را پرداخت کرده‌اند که به مقامات گزارش نشده است. این مدارک جدای از تحقیقات لیگ برتر هستند. من حالا پنج هارد را به مقامات فرانسوی و آلمانی اهدا کرده‌ام که شامل میلیون‌ها مدرک است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا