ورزش

محرومیت شدید در انتظار مهاجم موناکو به خاطر عدم حمایت از هم‌جنس‌گرایی

محرومیت شدید در انتظار مهاجم موناکو به خاطر عدم حمایت از هم‌جنس‌گرایی


محمد کامارا هافبک موناکو از جنبش LGBT در لیگ فرانسه حمایت نکرد تا محرومیت‌های شدید در انتظار این بازیکن باشد.

به گزارش ایلنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ 1 فرانسه در حالی برگزار شد که طبق کمپین سالانه هر تیم نشانی با کلمه «هموفوبیا» که خط خورده بود، به همراه داشت.

با این حال، محمد کامارا، هافبک لی پوش مالی عضو موناکو در جریان پیروزی 4-0 تیمش مقابل نانت،  روی آرم روی سینه خود نوار سفید گذاشت و همچنین نشان رنگین کمان لیگ را روی آستین خود را پوشاند و همچنین عکس گروهی قبل از بازی را که در آن همه بازیکنان در مقابل بنری با پیام مشابه ایستاده بودند، را تحریم کرد.

وزیر ورزش فرانسه پس از پوشش پیامی علیه همجنسگراهراسی روی پیراهن این تیم در دیدار پایانی لیگ موناکو در روز یکشنبه، خواستار تحریم باشگاه فوتبال موناکو شد.

آملی اوده کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، اقدامات کامارا را غیرقابل قبول خواند و خواستار تحریم شدید علیه بازیکن و باشگاه شد. آدی هوتر سرمربی موناکو پس از بازی گفت که باشگاه از ابتکار لیگ حمایت می کند و اقدامات کامارا “یک انتخاب شخصی” است.

این چهارمین فصل متوالی است که از باشگاه‌های حرفه‌ای فرانسوی دعوت می‌شود تا برای حمایت از جنبش LGBTQ از اعداد، بازوبند یا نشان‌های رنگین‌کمان بر روی پیراهن‌های خود استفاده کنند و هر سال، مناقشات مشابهی به وجود می‌آید.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا