ورزش

توخل شوکه شد: مربی بایرن را تحویل نگرفتند!

نشست فقط با 5 خبرنگار

دیروز فقط 5 خبرنگار در نشست خبری توماس توخل قبل از بازی بایرن-ولفسبورگ حاضر شده بودند.

به گزارش “ورزش سه”، بعدازظهر دیروز، سرمربی بایرن قبل از بازی خانگی تیمش در بوندسلیگا مقابل ولفسبورگ در روز یکشنبه کنفرانس مطبوعاتی داشت.

برای مربی حرفه‌ای و باتجربه‌ای مانند او، این در واقع یک امر معمول است ولی توخل دیروز چیزی را دید که او را شگفت‌زده کرد: فقط پنج روزنامه‌نگار آنجا جمع شده بودند. موردی غیرعادی، چون قبل از اکثر بازی‌های این فصل، سه تا چهار برابر بیشتر، به جلسه پرسش و پاسخ با سرمربی بایرن می‌آمدند! 

توخل در میان مخاطبان کم تعداد خود به شوخی گفت: «پنج خبرنگار، وای، بقیه کجا رفتند؟»

توخل شوکه شد: مربی بایرن را تحویل نگرفتند!

دلیل کم بودن تعداد خبرنگاران چه می‌تواند باشد؟ از یک سو، رسانه‌های کمتری در روز شنبه نسبت به روزهای هفته گزارش می‌دهند. علاوه بر این، ناکامی بایرن برابر رئال در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان نیز اثر منفی روی استقبال رسانه‌ها گذاشت. بایرن فصلی بسیار بد را پشت سر گذاشت و در جام‌های داخلی نیز موفقیتی کسب نکرد. بایرن کاملا زیر سلطه لورکوزن ماند.

توخل در این نشست توضیح داد که او هنوز جلسه ویدیویی با تیم تا زمان ناهار جمعه برگزار نکرده است و این نشست به همین خاطر تا حدودی کوتاه خواهد شد. 

با این وجود، او به صراحت گفت: «من مثل بکن باوئر که که یک‌بار گفت “بروید بیرون و فوتبال بازی کنید، نیستم و نمی‌خواهم نشان دهم که ادامه فصل برایم مهم نیست. ما هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و می‌خواهیم مثل یک تیم حرفه‌ای مبارزه کنیم و رتبه دوم را حفظ کنیم.» 

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا