ورزش

پدیده فوتبال ایران در فینال روسیه!(عکس)

مثل سردار آزمون در نزدیکی جام روس؛

وینگر ایرانی زسکا مسکو در فینال جام حذفی روسیه مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان رفت.

به گزارش “ورزش سه”، طی سالیان اخیر فوتبالیست‌های ایرانی متعددی در روسیه به میدان رفتند ولی در این بین فقط سردار آزمون تجربه بازی در فینال جام حذفی در این کشور را به دست آورده بود که روز گذشته هم امیرحسین ریوندی، پدیده 20 ساله ایرانی در این رقابت‌ها به میدان رفت و تجربه بزرگی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ به دست آورد.

امیرحسین ریوندی که پس از درخشش در آکادمی کیا مورد توجه استعدادیابان باشگاه زسکا مسکو روسیه قرار گرفت و چندی پیش به این تیم پیوست، دیروز نخستین بازی رسمی خود را در یک رقابت بزرگ مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ انجام داد.

پدیده فوتبال ایران در فینال روسیه!(عکس)

این وینگر 20 ساله که پس از پیوستن به زسکا مسکو در دیدار تدارکاتی مقابل بنیادکار ازبکستان به میدان رفته و عملکرد درخشانی داشت، دیروز هم مقابل تیم پرافتخار فوفتبال روسیه به میدان رفت که با بدشانسی دستش به جام قهرمانی نرسید.

زسکا مسکو روز گذشته در فینال جام حذفی روسیه در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف زنیت سنت‌پترزبورگ رفت و در حالی که امیرحسین ریوندی را از دقیقه 63 به جای میلان گاجیچ، ملی‌پوش صربستانی در اختیار داشت، نتوانست به قهرمانی برسد.

2022555

ریوندی در حضور تعویضی مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ با انگیزه زیادی تا پایان مسابقه کارش را ادامه داد و حملات خطرناکی به وجود آورد که منجر به گل نشدند و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی شکست خوردند.

بدون تردید این پدیده فوتبال ایران با عملکردش مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ، این شانس را دارد تا در بازی‌های آینده زسکا مسکو دوباره به میدان برود و فرصت درخشش به دست بیاورد.

2022557

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا