ورزش

بازیکنان پرسپولیس بدون اعتراض در انتظار تسویه کامل

با وجود احتمل پرداخت 10 درصدی

گفته می شود شاید این هفته 10 درصد دیگر از رقم قرارداد اعضای تیم پرسپولیس پرداخت ‌شود اما بازیکنان انتظار تسویه حساب تا پایان فصل را دارند.

به گزارش ورزش سه با مشخص شدن مالکیت باشگاه پرسپولیس و در اختیار گرفتن 85 درصد سهام باشگاه توسط کنسرسیوم بانکی به نظر می‌رسید بالاخره اوضاع اقتصادی این باشگاه روبه‌راه خواهد شد و یک بار برای همیشه ماجرای غر زدن بازیکنان و مربیان درباره دریافت نکردن مطالبات‌شان تمام می‌شود.

این اتفاق با پرداخت 10 درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم پرسپولیس در همان هفته نخست تصدی کنسرسیوم بانکی بر این باشگاه جدی‌تر هم شد اما با توقف و سکون رخ داده در ادامه  پرداختی ها  و ایستادن در عدد 50 دوباره  انگار همه چیز به روال گذشته برگشته است.

واقعیت اینکه تاکنون بازیکنان پرسپولیس 50 درصد رقم قرارداد این فصل به علاوه 50 درصد آپشن‌های فصل قبل را از باشگاه شان طلبکارند و حتی برخی از آنها که قدیمی‌ترند از دو فصل قبل 5 درصد از رقم قراردادشان را نگرفته‌اند.

بازیکنان پرسپولیس می‌گویند با توجه به تورم موجود رقم مربوط به  50 درصد آپشن‌های فصل قبل‌شان الان در واقع 10 تا 20 درصد ارزش سال گذشته را دارد ضمن اینکه هنوز هم معلوم نیست چه زمانی این مبلغ را دریافت کنند. آنها همچنین می‌گویند مبالغ مربوط به قرارداد این فصل‌شان هم ارزش کمتری پیدا کرده چرا که به موقع پول نگرفته‌اند و در فاصله سه هفته مانده تا پایان فصل نصف رقم قراردادشان را‌ طلب دارند.

بازیکنان پرسپولیس بدون اعتراض در انتظار تسویه کامل

فصل جاری لیگ برتر در تاریخ 11 خردادماه تمام می‌شود و فقط دو هفته زمان تا آخر فصل باقی اما  تسویه حسساب با اعضای تیم همزمان با پایان فصل تقریباً محال به نظر می‌رسد. بعضاً گفته شده این ماجرا وابسته به حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیأت مدیره یا تغییرات کلی هیأت مدیره باشگاه است اما حتی همین هفته نماینده کنسرسیوم بانکی یک سیت خالی در هیأت مدیره را بگیرد بعید است تسویه حساب با بازیکنان به موقع انجام شود.

طی روزهای اخیر شایعه شده بود بازیکنان از بدقولی مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات‌شان شاکی‌اند و قصد دارند بزودی علیه رضا درویش موضع بگیرند اما واقعیت اینکه پس از آن پرداخت ده درصدی که با دریافت وام از مالک جدید تحقق یافته، از سوی باشگاه درباره پرداختی بعدی به آنها قولی داده نشده بود و بازیکنان هم با وجود ناراحتی و صحبت در این باره در حاشیه تمرین قصد مصاحبه و اعتراض به مدیرعامل را ندارند.

بازیکنان پرسپولیس بهتر از هر کسی می‌دانند در این مقطع حساس چنانچه برای پول مصاحبه کنند و جو را به هم بریزند در رقابت تاریخی و کورس قهرمانی با استقلال متهم به کم کاری و حاشیه‌سازی در این موقعیت حساس می‌شوند پس خبری از مصاحبه اعتراضی نخواهد شد اما آنها کم و بیش پیگیر مطالبات خود هستند. در عین حال خبری از اعتراض و اعتصاب در تمرین هم نیست چرا که هیچ بازیکنی دوست ندارد در این مقطع از سوی هواداران متهم به پول پرستی و عامل از دست رفتن شانس قهرمانی شود کما اینکه اگر قرار بر اعتصاب بود شاید در هفته‌های گذشته منجر به نتیجه برای آنها می‌شد ولی حالا کارکردی برای آنها نخواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا