ورزش

برنامه ویژه سرمربی ترکیه برای ستاره رئال

وینچنزو مونتلا، سرمربی ترکیه، پست آردا گولر در ترکیب این تیم را مشخص کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از امیدواری‌های هواداران تیم ملی ترکیه در مسابقات یورو ۲۰۲۴، حضور آردا گولر، ستاره جوان رئال مادرید است.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته از فنرباغچه راهی رئال مادرید شد اما با مصدومیت‌های متوالی نتوانست به ترکیب اصلی مادریدی‌ها برسد.

پس از گذشت ماه‌ها، او بالاخره بحران مصدومیت‌هایش را پشت سر گذاشت و موفق شد در تمرینات باشگاه حاضر شود. بعد از گذشت یک دوره ناامیدی و حتی فکر به جدایی از رئال مادرید، او بالاخره توانست اولین بازی‌هایش را با پیراهن سفیدپوشان تجربه کند.

برنامه ویژه سرمربی ترکیه برای ستاره رئال

با درخشش و گلزنی‌های پیاپی، امیدهای رئالی‌ها به تو هم بیشتر شد و حتی کار به جایی رسید که کارلو آنچلوتی در یکی از نشست‌های خبری‌اش اعلام کرد این بازیکن در رئال مادرید خواهد ماند.

حالا فصل به شکل بسیار خوبی برای ستاره ترک به پایان رسیده، او اشتیاق زیادی برای درخشش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ دارد. وینچنزو مونتلا در ترکیه تیم آماده‌ای را برای این تورنمنت ساخته و امیدوار است با حضور آردا گولر به پدیده این بازی‌ها تبدیل شود. او می‌خواهد گولر را در پست وینگر راست بازی دهد و بدین ترتیب او به یک ستاره کلیدی برای خط حمله ترکیه تبدیل خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا