ورزش

شنبه خاص در انتظار 5 چهره پیکان

آخرین دیدار این فصل برای تعدادی از اعضای تیم پیکان، خاص و ویژه محسوب می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، عصر روز شنبه آینده، پیکان در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار استقلال می‌رود. این بازی از چارچوب هفته پایانی برگزار خواهد شد که اهمیت فوق‌العاده‌ای برای جدول رده‌بندی دارد. 

از سوی دیگر، این دیدار برای چند نفر در رختکن پیکان مهم و ویژه تلقی می‌شود. رضا عنایتی سرمربی پیکان، یکی از این چهره‌هاست. کسی که با ورودش به جمع خودروسازان، شکل امتیازگیری و فرم بازی پیکان را دگرگون کرد و به ادعای خودش، اگر مشکلات داوری در میان نبود، پیکان شرایط بهتری در جدول داشت.

نفر بعدی، فرشید اسماعیلی است. او یک زمانی بهترین بازیکن و گاهی اوقات کاپیتان استقلال بود اما حالا باید دوباره مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. فرشید سودای بازگشت به استقلال را در سر می‌پروراند، درست مثل علی قربانی مهاجم پیکان که دوباره به روزهای اوجش بازگشته و یک خطر جدی برای آبی‌پوشان در دیدار عصر شنبه به حساب می‌آید.

شنبه خاص در انتظار 5 چهره پیکان

البته دو بازیکن سابقا پرسپولیسی هم در کمپ پیکان حضور دارند. سامان نریمان‌جهان و حامد پاکدل در بهترین و آماده‌ترین فرم خود، به بازی حساس مقابل استقلال می‌رسند. این دو بازیکن، توانایی فنی و تکنیکی بالایی دارند و در هر لحظه می‌توانند شرایط بازی را تغییر دهند. حامد مقابل فولاد گلزنی کرده و سامان که در آن بازی محروم بود، با استراحت بیشتر به دیدار با استقلال می‌رسد. حضور این 5 چهره در بازی شنبه، این دیدار را جذاب و دیدنی می‌کند.

1952139

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا