ورزش

درویش از فردا پشت صندلی مدیریت پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پایان مدت محرومیتش حضور پررنگی در امور جاری این باشگاه خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه” روز دوشنبه 4 تیرماه محرومیت 20 روزه رضا درویش که با حکم کمیته اخلاق از انجام امور فوتبالی محروم شده بود، پایان خواهد یافت و او می‌تواند امور این باشگاه را پیش ببرد.

پیش از این مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بودند محرومیت مدیرعامل این باشگاه مانع از انجام امور مهمی مثل انعقاد قرارداد با سرمربی و بازیکنان جدید و حتی پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان و… شده است که انتظار می‌رود با حضور درویش در راس کار این مشکلات حل شود.

در عین حال با بازگشت درویش به راس کار به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گام‌های جدی‌تر و  بلندتری بردارد و شرایط برخی بازیکنان که در باره رفتن یا ماندن‌شان ابهام وجود دارد یکسره و تکلیف‌شان روشن شود.

همچنین با حضور درویش در پشت فرمان مدیریت باشگاه پرسپولیس او باید برای جذب بازیکنان جدید قدم‌های محکم‌تر و  اساسی بردارد و هوادارانش را از نگرانی درآورد هر چند  در این مقوله، مدیران پرسپولیس روی لیست بزرگسال تیم خود متمرکز هستند و خروج و جدایی هر بازیکن می‌تواند جا را برای جذب بازیکنان جدید خالی کند.

البته به نظر می‌رسد برخی امور مهم نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مثل تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری و عقد قرارداد با فرشاد احمدزاده همزمان با بازگشت درویش به کارش و در آستانه عید سعید غدیر خم روز دوشنبه نهایی و رسما اعلام شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا