ورزش

ادعای عجیب: مربی اخراجی در بین گزینه‌های بارسا

به نظر می‌رسد که توماس توخل، مربی آلمانی، یکی از گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی است.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا روزهای سختی را سپری می‌کند و ظاهرا حواشی پیرامون این تیم در این فصل تمامی ندارد و حالا شایعات زیادی درباره احتمال برکناری ژاوی از سوی خوان لاپورتا مطرح شده که می‌تواند جنجال بسیاری را به دنبال داشته باشد و شرایط را بیش از پیش دشوار کند. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که مدیران بارسلونا از اظهارات مطرح شده توسط سرمربی این تیم پیش از دیدار برابر آلمریا و اشاره به او شرایط نه چندان خوب مالی و ضعف مدیریتی به شدت عصبانی و ناراحت شده‌اند و همین موضوع باعث شده است که به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند. 

ادعای عجیب: مربی اخراجی در بین گزینه‌های بارسا

هرچند ژاوی در نشست خبری پیش از بازی امروز برابر رایو وایه‌کانو این ادعاها را تکذیب کرد و مدعی شد که مدیران این باشگاه به صورت کامل از او حمایت می‌کنند اما خبرنگاران نزدیک به بارسا همچنان معتقد هستند که احتمال برکناری او در پایان فصل وجود دارد و بارسا در حال بررسی گزینه‌هایی است که برای جانشینی این مربی در اختیار دارد.

جرارد رومرو، یکی از خبرنگاران سرشناس و نزدیک به بارسا، خبر داده است که مدیران این باشگاه در حال حاضر فهرستی سه نفره برای جانشینی ژاوی در نظر گرفته‌اند که شامل هانسی فلیک، مارکز و توخل است که حضور توخل در این فهرست باعث تعجب بسیاری شده است. این مربی آلمانی پس از نتایج نه چندان خوبی که روی نیمکت بایرن مونیخ‌ترین فصل گرفت از هدایت این تیم برکنار شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا