ورزش

رکورد خیره کننده کشتی در روز پیروزی دوباره دبیر!

ورزش اول در آستانه المپیک جان گرفت

ارائه عملکرد مالی فدراسیون کشتی در سال 1402 باعث تعجب خیلی از مدیران و ورزش دوستان شد.

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا دبیر که در سال 1402 برای دومین بار به عنوان رئیس فدراسیون کشتی از سوی مجمع این فدراسیون برگزیده شد، با وجود شکایت برخی از رقبای انتخاباتی اش سال گذشته عملکرد فوق العاده ای در بخش تامین بودجه برای این فدراسیون به جای گذاشت.
روز گذشته در حالی مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی برگزار شد که با ارائه عملکرد مالی این فدراسیون در سال 1402 خیلی از اهالی ورزش متعجب شدند. 
عملکرد مالی فدراسیون کشتی درسال گذشته بیش از 423 میلیارد تومان بوده است که به آن عملکرد همکاری های استانی با 140 میلیارد تومان و عملکرد سازمان لیگ با 133 میلیارد تومان اضافه می شود تا مشخص شود در مجموع کشتی کشور در سال 1402 نزدیک به 700 میلیارد تومان عملکرد مالی داشته است که در ورزش ایران اتفاقی بی نظیر است.

رکورد خیره کننده کشتی در روز پیروزی دوباره دبیر!

این پیشرفت عالی در عملکرد مالی فدراسیون مورد تمجید اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفت و فدراسیون نیز با انتشار جدول مقایسه که درآمدهای فدراسیون کشتی از سال 95 به بعد را نشان می دهد، اثبات کرد که این پیشرفت قابل ملاحظه بوده است.
اما در همین روز که عملکرد علیرضا دبیر مورد تمجید مسئولان ورزش کشور و کشتی دوستان قرار گرفته بود، خبر خوش دیگری هم به گوش او رسید. شکایتی که از سوی 5 تن از کاندیدای انتخابات فدراسوین کشتی قبلا ثبت شده بود و حتی از سوی دادگاه با رای ابطال انتخابات فدراسیون همراه شده بود، توسط دادگاه تجدیدنظر مردود شد. 
در واقع ریاست علیرضا دبیر حدود یک سال بعد از برگزاری انتخابات تثبیت شد و رقبای او که همگی با هم متحد شده بودند، نتوانستند رای ابطال انتخابات را به تایید برسانند. 
در فاصله دو ماه مانده تا المپیک 2024 پاریس، علیرضا دبیر و فدراسیون کشتی یک روز خوب را سپری کردند تا احتمالا با انگیزه ای مضاعف برای حمله به سکوهای طلایی المپیک تلاش کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا