ورزش

کیماسی: 6 نفر رفتند و فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم

مجبور به تغییرات زیاد در خط دروازه شدیم؛

مربی دروازه‌بان ذوب‌آهن معتقد است عملکردشان در فصل اخیر بالاتر از تصور خودشان بود.

به گزارش “ورزش سه”، عباس کیماسی که پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی دروازه‌بانان در پارس جنوبی جم و مس رفسنجان، در این فصل همراه با محمد ربیعی در ذوب‌آهن فعالیت داشت و مثل سال گذشته رتبه پنجم جدول را به دست آوردند، درباره شرایط این تیم در لیگ 23 و کار با گلرهای مختلف ازجمله محسن فروزان، حبیب فرعباسی، پارسا جعفری و … در طول یک سال گذشته صحبت کرد.

کیماسی درباره شرایط ذوب‌آهن در فصل اخیر عنوان کرد: در شروع کارمان در تمرینات ذوب‌آهن یک سری مشکلات وجود داشت که مرور زمان و حمایت‌های آقای ربیعی موجب شد تا به خواسته‌مان دست پیدا کنیم، اما در دور رفت مشکلات عجیبی سراغ ما آمد و چهار بازیکن رباط پاره کردند و دو نفر هم سرباز شدند که این مسائل کارمان را سخت کرد.

او ادامه داد: پس از مصدومیت پرشمار بازیکنان، متاسفانه تا نیم فصل هم نتوانستیم بازیکن بگیریم و با همین نفرات و اضافه شدن محسن فروزان، محسن آذرباد و … وارد نیم‌فصل دوم شدیم ولی در نهایت جایگاه خوبی کسب کردیم.

مربی گلرهای ذوب‌آهن در خصوص اهداف این تیم در فصل اخیر اظهار کرد: با توجه به قرعه مسابقات و جدول‌خوانی آقای ربیعی که گفتند باید تیم ششم جدول شویم، خوشبختانه به نتیجه دلخواه ایشان و حتی بالاتر رسیدیم. ایشان در دو هفته آخر رتبه پنجمی را مدنظرشان بود و مدام به ما و بازیکنان و گفتند این موضوع را تاکید داشتند و رویش باور جدید را متذکر شدند که در روز آخر به آن چیزی که می‌خواستیم، رسیدیم.

کیماسی پیرامون عملکرد گلرهای ذوب‌آهن در فصل اخیر با حضور محسن فروزان، فرعباسی و جعفری ابراز کرد: در شروع فصل حبیب فرعباسی و پارسا جعفری بودند که فرعباسی جراحی خیلی سنگین رباط دست داشت و آسیب دیده بود. او جراحی سنگین انجام داد و چندماه مصدوم بود و حتی روز اول که در تمرین آمد، تا یک ماه اجازه کار نداشت و پزشک او گفته بود باید دور زمین بدود. با او کار را شروع کردیم و می‌خواستیم سیستم جدیدی با بازی از عقب داشته باشیم که با پارسا جعفری هم کار کردیم ولی حبیب در نیم‌فصل دوم به ملوان رفت و ما بین گزینه‌های مدنظر به این نتیجه رسیدیم تا محسن فروزان را به‌عنوان یک گلر با تجربه بگیریم.

او درباره جذب محسن فروزان پس از دو سال و نیم حضور در گل‌گهر عنوان کرد: محسن از گل‌گهر آمد و با تجربه و بازی کرده بود. با محسن و پارسا در نیم‌فصل دوم ادامه دادیم. مسابقات ما در شروع دور برگشت با حضور محسن فروزان بود، اما یک مقدار کم زمان برد تا هماهنگ شود و در یک مقطع پارسا جعفری به میدان رفت، اما دوباره فرصت به فروزان رسید و در هفته‌های پایانی در ترکیب قرار گرفت. در مجموع، شرایط گلرهای ما با توجه به فشار بازی‌ها و تغییر نفرات تیم خوب بود. پارسا طی دو، سه فصل در ذوب سر جمع 15 بازی نکرده بود که امسال به او فرصت رسید و محسن فروزان هم جای فرعباسی آمد و عملکرد خوبی در دور برگشت داشت.

کیماسی: 6 نفر رفتند و فراتر از انتظار نتیجه گرفتیم

مربی گلرهای ذوب‌آهن تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد، از عملکرد دروازه‌بانان تیم راضی هستیم. با فرعباسی خیلی کار کردیم تا آماده شود، اما سرباز شد و رفت و پس از آن هم محسن فروزان آمد که واقعا رضایت داشتیم و خوشبختانه خوب کار کرد. از سوی دیگر، شکل کار ما بازی از عقب زمین بود که فروزان به بهترین شکل این کار را انجام می‌داد و به نظرم او یکی از بهترین‌های ایران و حتی آسیا از لحاظ بازی با پا است. پارسا هم عملکرد قابل قبولی داشت ولی محسن از نظر تجربه بالاتر بود.

کیماسی یادآور شد: جا دارد از آقای ربیعی و کادر فنی تیم و بازیکنان تشکر کنم که فصل سختی پشت سر گذاشتیم و در نهایت بالاتر از هدفمان در جدول قرار گرفتیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا