ورزش

تیم منتخب هفته بیست و پنجم در غیاب بالانشین‌ها

تیم منتخب هفته بیست و پنجم در غیاب بالانشین‌ها


چهار تیم مدعی لیگ برتر سهمی در تیم منتخب هفته بیست و پنجم نداشتند.

به گزارش ایلنا، هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی گذشت که آبی از تیم‌های صدرنشین گرم نشد. در شرایطی که همه فوتبالدوستان روز چهارشنبه انتظار تماشای دو بازی جذاب را در عصر ماقبل تعطیلات پایان هفته داشتند، دیدارهای تراکتور – استقلال و پرسپولیس – سپاهان سردتر از چیزی بود که تصور می‌شد.

 

 

تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان: لوان پولی (نساجی)

این هفته‌ها خوب در ترکیب نساجی می‌درخشد و برای چندمین بار است که در تیم منتخب هفته قرار گرفته است. او نقش پررنگی در پیروزی ارزشمند تیمش مقابل ذوب آهن داشت تا نساجی به بقا امیدوارتر شود. 

 

مدافع: عثمان اندونگ (استقلال خوزستان)

علاوه بر عملکرد مثبت دفاعی که در دیدار با ملوان از خودش به نمایش گذاشت، تک گل استقلال خوزستان را هم به ثمر رساند تا مانع از شکست تیمش شود و ستاره آبی‌ها در این بازی بود. 

 

مدافع: وحید محمدزاده (نساجی)

در کلین شیت ارزشمند این هفته نساجی مقابل ذوب آهن یک مدافع با تجربه هم نقش مهمی ایفا کرد و او وحید محمدزاده بود. او روی زمین و هوا اکثر توپ‌های سمت خودش را دفع کرد و روز کم اشتباهی را مقابل تیم سابقش سپری کرد. 

 

مدافع: حسین گودرزی (شمس آذر)

او هم یکی از مدافعین گلزن این هفته از رقابت‌ها بود و در کنار کمک به خط دفاعی در ثبت یک کلین شیت، گل دوم را در دقایق تلف شده به ثمر رساند تا خیال سعید دقیقی و شاگردانش راحت شود. 

 

هافبک‌: امیرحسین سام دلیری (نساجی)

یک گل زده و یک پاس گل در دیدار مقابل ذوب آهن دلیل کافی برای حضور سام دلیری در جمع برترین‌های هفته بیست و پنجم است و از او به عنوان یکی از برترین‌ بازیکنان این هفته یاد می‌شود. 

 

هافبک‌: داریوش شجاعیان (هوادار)

هافبک با تجربه هوادار این روزها به دوران خوب خودش برگشته و زیر نظر مسعود شجاعی فرم مطلوبی از خودش نشان می‌دهد و یکی از دو گل تیمش مقابل صنعت نفت را هم به ثمر رساند تا مزد بازی خوبی را گرفته باشد. 

 

هافبک‌: پوریا سرآبادانی (شمس آذر)

زننده یکی از دو گل شمس آذر مقابل پیکان عملکرد خوبی در هفته بیست و پنجم داشت و دو بار هم برای هم تیمی‌هایش فرصت مسلم گلزنی ایجاد کرد که به درستی مورد استفاده قرار نگرفت. 

 

هافبک‌: روبرتو تورس (گل‌گهر)

ستاره اسپانیایی گل‌گهر بار دیگر به داد تیمش رسید و علاوه بر توپ‌های خوبی که پخش می‌کرد و یک فرصت گلزنی که خودش داشت و با بدشانسی از دست رفت، پاس تک گل تیمش در این بازی را به سحر خیزان داد. 

 

هافبک‌: محمدامین کاظمیان (آلومینیوم)

زدن تک گل اراکی‌هل در تقابل با فولاد یک عملکرد ویژه از سوی هافبک آلومینیوم بود که در کنار بازی خوب و کم اشتباهش هم در فاز تخریبی و هم در فاز بازیسازی او را یکی از بهترین بازیکنان این هفته قرار می‌دهد. 

 

مهاجم: رضا جعفری (ملوان)

مهاجم خوب ملوان که در این فصل از برترین‌های لیگ محسوب می‌شود و در تقابل با استقلال خوزستان هم تک گل تیمش را به ثمر رساند تا تیم مهدی تارتار این هفته را با شکست به پایان نرساند. 

 

مهاجم: کریم اسلامی (هوادار)

مهاجم با کیفیت و با تجربه هوادار هنوز هم می‌تواند در ترکیب تیمش بدرخشد و زدن یکی از دو گل بازی با صنعت نفت آنها را به سه امتیاز خوب و مهم در این هفته از رقابت‌ها بود. 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا