ورزش

جنگ صعود و بقا در یزد

جنگ صعود و بقا در یزد


بازی چادرملو و دریا کاسپین بابل در هفته پایانی، تا حد زیادی سرنوشت تیم صعود کننده وسقوط کننده را مشخص می‌کند.

به گزارش ایلنا، هفته سی و سوم لیگ آزادگان در حالی به اتمام رسید که خیبر خرم آباد به لیگ برتر صعود کرد و سقوط خوشه طلایی و شاهین بندر عامری به دسته دوم قطعی شد.

تکلیف تیم دوم صعود کننده و تیم سوم سقوط کننده در هفته پایانی مشخص خواهد شد که جدال حساس بین دو تیم چادرملو و دریا کاسپین بابل تا حد زیادی سرنوشت پایان لیگ را تعیین می‌کند.

چادرملو که در هفته گذشته می‌توانست با پیروزی مقابل شاهین و کسب سه امیتاز فاصله مطمئنی با فجر ایجاد کند، مقابل این تیم به مساوی و کسب یک امتیاز رضایت داد تا با فجر هم‌امتیاز شود و به لطف برتری در بازی رو در رو، همچنان دوم ماند.

از این رو چادرملو برای صعود به لیگ برتر مقابل دریا کاسپین حق هیچ اشتباهی نخواهد داشت و باید برای پیروزی به میدان برود. این در حالی است که دریا کاسپین نیز برای بقا در لیگ آزادگان باید به کسب سه امتیاز فکر کند.

سه تیم شمالی داماش گیلان، دریا کاسپین بابل و شهرداری آستارا در هفته پایانی برای بقا در لیگ می‌جنگند. شهرداری آستارا 33 امتیازی است و در صورت پیروزی قطعا در لیگ ماندنی است. بعد از این تیم، داماش و دریا کاسپین با 31 امتیاز قرار دارند و از آن‌جایی که حریف داماش در هفته پایانی شرایط حساسی در جدول ندارد، کار آسان تری برای بقا خواهد داشت. 

باید دید دریا کاسپین می‌تواند در هفته پایانی با امتیاز گرفتن از چادرملو، صعود فجر به لیگ برتر و بقای خودش را رقم بزند یا خیر.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا