ورزش

تصمیم شجاعانه عنایتی با معرفی گلر استقلالی(عکس)

استفاده از دروازه‌بان جدید در مهم‌ترین زمان؛

سرمربی پیکان در حساس‌ترین مقطع فصل تصمیم به رونمایی از یک دروازه‌بان جوان گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال پیکان در سه هفته متوالی لیگ برتر نتوانست نمایش دلخواه رضا عنایتی را داشته باشد و در سه مسابقه پیاپی مقابل مس رفسنجان، هوادار و شمس‌آذر قزوین در هر بازی دو گل خورد تا ثبت 6 گل خورده در سه بازی و کسب فقط یک امتیاز، سرمربی این تیم را وادار به تغییر محمدرضا ناصری در دروازه تیمش کند و تصمیم بگیرد به دلیل عملکرد گلر تیمش از یک جوان 22 ساله استفاده کند.

محمدرضا دیناروند که نخستین بازی خود در سطح اول فوتبال ایران را دو هفته قبل در رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل شمس‌آذر قزوین تجربه کرده و درون دروازه پیکان فوق‌العاده ظاهر شده بود و در طول 120 دقیقه درخشش قابل توجهی داشت، دیروز هم در بازی حساس برابر آلومینیوم اراک از ابتدا به زمین رفت.

تصمیم شجاعانه عنایتی با معرفی گلر استقلالی(عکس)

این دروازه‌بان سابق باشگاه استقلال با عملکردش در دیدار حذفی و تمرینات و البته نمایش ناصری در هفته‌های اخیر، توانست اعتماد رضا عنایتی را جلب کند و مقابل آلومینیوم اراک از ابتدا به زمین برود که علی‌رغم دریافت یک گل که نمی‌توان او را مقصر 100 درصدی دانست، مطمئن کار کرد.

دیناروند در نخستین بازی لیگ برتری خود در فاصله پنج بازی مانده به پایان فصل نشان داد که احتمالا در هفته‌های آینده نیز گلر اول تیمش خواهد بود و بعید است عنایتی او را از ترکیب خارج کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا