ورزش

تقدیر مدیرعامل فولاد از هواداران و یک ستاره

رضاییان: چشم‌انداز روشنی برای فصل بعد داریم

مدیرعامل باشگاه فولاد بعد از بقای دراماتیک و هیجان انگیز تیمش در رقابت‌های لیگ برتر پستی را خطاب به هواداران و البته یک استوری مجزا برای ساسان انصاری منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که به واسطه اتفاقات ابتدای لیگ بیست و سوم نتوانست روزهای خوبی را در فصلی که گذشت سپری کند در نهایت با مشقت‌های فراوان و در روز آخر مسابقات با برد مقابل نساجی در لیگ باقی ماند و حالا برای فصل بعد آماده خواهد شد.

بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد که از نیمه راه روی صندلی مدیریت این باشگاه نشست و از زمان حضور خود شرایط بهتری را از لحاظ سخت‌افزاری برای قهرمان سابق لیگ برتر ایجاد کرد، بعد از بقای هیجان انگیز این تیم پیام را خطاب به هواداران باشگاه فولاد منتشر کرد.

رضاییان ضمن تشکر از هواداران وعده داد که تیمش شرایط بهتری را برای فصل آینده سپری خواهد کرد. در بخشی از این پیام آمده است: «تشکر ویژه‌ای داریم از تمامی هوادارانی که با حمایت‌های بی‌دریغ خود، انرژی و انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان و کادرفنی در روزهای سخت فراهم آورده‌اند. شما همواره ستون استوار و پشتوانه محکم این باشگاه بوده‌اید و حضور شما در تمامی شرایط، نشان‌دهنده عشق و وفاداری‌تان به این تیم است. بدون شک، حفظ جایگاه در لیگ برتر تنها یک گام از مسیری بزرگتر است. با همت و برنامه‌ریزی‌های دقیق، به تلاش خود برای صعود به مراتب بالاتر ادامه خواهیم داد و با یاری شما هواداران عزیز، چشم‌اندازهای روشن‌تری را پیش رو داریم. به امید موفقیت‌های بیشتر و درخشش هرچه بیشتر باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در فصل بعدی لیگ برتر.»

مدیرعامل باشگاه فولاد علاوه بر پیام جذابی که برای هواداران این تیم نوشته یک استوری اینستاگرامی نیز در صفحه شخصی خود گذاشت که معنای آن تشکر و قدردانی از زحمات ساسان انصاری کاپیتان نماینده خوزستان است.

تقدیر مدیرعامل فولاد از هواداران و یک ستاره

انصاری در فصلی که گذشت با زدن پنج گل و ارسال شش پاس گل برای هم تیمی‌هایش تاثیرگذارترین بازیکن فولاد بود و رضاییان هم با انتشار عکسی از انصاری به این شکل از زحمات او قدردانی کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا