ورزش

درخشش ادامه‌دار ستاره استقلالی در تیم ملی

مهدی قایدی در بیستمین بازی ملی خود موفق شد یک پاس گل به مهدی قایدی بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی قایدی، ستاره جوان شباب الاهلی که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم اتحاد کلباء بازی کرد، در بیستمین بازی ملی خود موفق شد با یک پاس گل خوب به مهدی طارمی، نقش مهمی در پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر هنگ کنگ ایفا کند. این مسابقه که در دور پنجم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد، با نتیجه چهار بر دو به سود ایران به پایان رسید و قایدی بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

قایدی که پیش از این نیز برابر تیم‌های ملی کامبوج و ترکمنستان به ترتیب به میلاد محمدی و امید نورافکن پاس گل داده بود، در این دیدار نیز با یک پاس دقیق و هوشمندانه به طارمی، توانست نقش مفیدی در گلزنی تیم ملی داشته باشد. این پاس گل، توانایی و دقت او در خلق موقعیت‌ها را به خوبی نشان داد و ارزش‌های او را در ترکیب تیم ملی بیش از پیش آشکار کرد.

درخشش ادامه‌دار ستاره استقلالی در تیم ملی

علاوه بر این، قایدی در جام ملت‌های آسیا نیز تک گل ایران برابر هنگ کنگ را به ثمر رسانده بود و امروز نیز با یک پاس گل دیگر در برابر این تیم، نشان داد که همواره آماده درخشش در میدان است. این عملکرد ادامه‌دار، او را به یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی تبدیل کرده و امیدواری زیادی برای آینده او و تیم ملی ایجاد کرده است. قایدی با عملکرد فوق‌العاده‌ای که در فصل گذشته در اتحاد کلباء داشت و موفق به ثمر رساندن 16 گل شد، بهترین فصل فوتبالی خود را رقم زد و اکنون مقصد بعدی او برای فصل آینده همچنان نامشخص است.

قایدی باید برای شروع فصل بعد چشم انتظار تصمیم مدیران شباب الاهلی باشد. تا بدین لحظه، تیم های الوحده و اتحاد کلباء مشتریان جدی ستاره بوشهری بوده اند و باید دید که این بازیکن برای فصل بعد، چه تیمی را انتخاب خواهد کرد.

2030963

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا