ورزش

پایان قرارداد ستاره‌ سال‌های اخیر گل‌گهر

امیدوار به ورق زدن تاریخ؛

احتمال اینکه علی علیزاده همچنان با تیم گل گهر به کار خود ادامه بدهد خیلی زیاد نیست.

به گزارش ورزش‌سه ، علی علیزاده یکی از خریدهای ابتدایی امیر قلعه‌نویی برای تقویت گل گهر بود. سرمربی فعلی تیم ملی در ابتدای لیگ بیستم هدایت سرمه‌ای پوشان سیرجانی را بر عهده گرفت و در همان شروع ماموریتش در سیرجان علی علیزاده را از نفت مسجدسلیمان جذب کرد تا در مرکز میدان به کمک گل گهر بیاید.

علیزاده طی ۳ سال حضور امیر قلعه‌نویی و همینطور در فصل گذشته که مارینوس اوزونیدیس هدایت گل گهر را بر عهده داشته است، یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بوده و همواره در بازی‌های سخت به کمک گل‌گهر آمده است.

رضایت امیر قلعه نوعی از عملکرد علیزاده به حدی بود که حتی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی شماره ۴ گل گهر را به اردو فراخواند و این بازیکن ۳۱ ساله اولین بازی‌ ملی خود را در تورنمنت کافا تجربه کرد.

علیزاده یکی از بازیکنان گل گهر است که با پایان لیگ بیست و سوم قراردادش به اتمام رسیده و با مشخص شدن تکلیف گل‌گهر در مسابقات جام حذفی او نیز یک بازیکن آزاد خواهد بود.

شماره ۴ گل گهر طی سال‌های گذشته با پیشنهادات مختلفی از تیم‌های متفاوت و مدعی در لیگ برتر مواجه شده که در نهایت تصمیم به ماندن در سیرجان گرفته تا با آرامشی که در آنجا دارد به مسیر حرفه‌ای خود ادامه بدهد.  حالا اما پس از پایان چهارمین فصل حضور در سیرجان این امکان وجود دارد که علیزاده به یکی از پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد و سال آینده را در یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر به کارش ادامه بدهد.

البته این روزها تمام فکر و ذکر علیزاده موفقیت با گل گهر در جام حذفی است و نیم نگاهی به قهرمانی در این مسابقات دارند، که می‌تواند سرمه‌ای پوشان را به پلی آف لیگ نخبگان آسیا برساند و در این شرایط هم او و هم سایر ستاره‌های گل گهر شاید در تصمیمشان برای خروج از سیرجان تجدید نظر کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا