ورزش

خطری که از بیخ گوش بازیکن جوانان گذشت

در یکی از بازی‌های تدارکاتی تیم ملی جوانان در ترکیه اتفاق عجیبی برای بازیکن این تیم رخ داد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی جوانان که اخیرا برای برپایی اردویی تدارکاتی به شهر آنکارا در ترکیه رفته بود سه بازی تدارکاتی در این اردو برگزار کرد که در هر سه مسابقه به بردهای پرگل دست یافت.

نکته اینجاست که حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان اصرار داشت تا تیم تحت اختیار او مثل آنچه در بازی‌های قبلی انجام داده بود با تیم‌های بزرگسال بازی کنند تا برای مسابقات پیش رو آبدیده شوند، اما طرف ترک اعلام کرد حریفان جوان آنها تیم‌های سوپرلیگی هستند و رقابت نزدیک و سختی با تیم ملی جوانان ایران خواهند داشت که عملا اینطور نشد و تیم ایران در هر سه بازی جشنواره‌ای از گل به راه انداخت.

نکته اینکه در یکی از همین بازی‌ها بازیکن جوان تیم ترکیه‌ای به خاطر عصبانیت از نتیجه به دست آمده در دوئل با علی همائی‌فر هافبک چپ تیم جوانان که قصد داشت توپ را ارسال کند تکل وحشتناکی روی پای تکیه‌گاه او بست که تمام تیم جوانان و حسین عبدی که از بالا مشغول تماشای بازی بود را به هراس انداخت.

در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسید که بازیکن ترک ساق پای همائی‌فر را شکسته و این بازیکن به شدت ترسیده بود و می‌گفت نمی‌توانم راه بروم اما وقتی لنگ لنگان از زمین بیرون آمد مشخص شد مصدومیتش جدی نیست و فردای آن روز هم با تیم جوانان تمرین کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا