ورزش

اخراج سرمربی السد با نتایج رویایی

باشگاه السد با وجود قهرمانی در دو جام در این فصل، با سرمربی خود قطع همکاری خواهد کرد تا با کادرفنی جدیدی در مسابقات آسیایی شرکت کند.

به گزارش ورزش سه، باشگاه السد در اواسط فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ برونو میگل پرتغالی را از سمت خود برکنار کرد و وسام رزق را به عنوان سرمربی جدید تا پایان منصوب کرد و جالب اینکه با حضور این سرمربی قطری موفق شد قهرمانی لیگ ستارگان و همچنین امیرکاپ قطر را کسب کند.

اما نکته جالب اینکه باشگاه السد با وجود قهرمانی در دو جام در این فصل، قصد ادامه همکاری با سرمربی موفق خود را ندارد و در حال بررسی چند گزینه است تا سرمربی جديدی را معرفی کند.

محمد غلام، مدیر ورزشی باشگاه السد، روز گذشته در حاشیه جشن قهرمانی این باشگاه که روز گذشته با حضور مسئولان فوتبال قطر برگزار شده بود، گفت: یک فصل استثنایی و دشوار داشتیم و قهرمانی در لیگ و در جام امیر را به همه تبریک می‌گویم. السد شایسته دبل در این فصل بود.

وی با اشاره به سطح مسابقات در این فصل گفت: رقابت قوی، سطح فنی تیم‌ها را بالا می‌برد و قطعاً این موضوع در تیم ملی هم نمود پیدا می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره آماده‌سازی تیم برای فصل جدید گفت: انشاالله به زودی مربی مشخص می‌شود. ما لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت خواهیم کرد و برای بهترین‌ها تلاش می‌کنیم‌. شک نداریم السد می‌تواند دوباره به اوج برگردد.

مدیر ورزشی السد در خصوص اینکه آیا این مربی قبلاً با باشگاه کار کرده است یا خیر، گفت: ما چند یک گزینه داریم و قطعا مدیریت به نفع باشگاه کار می‌کند و بهترین تصمیم را برای السد و حضور قدرتمند تیم در آسیا خواهد گرفت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا