ورزش

حواشی تمام نشدنی پیرمرد سپاهانی/ در انتظار حکم

حواشی تمام نشدنی پیرمرد سپاهانی/ در انتظار حکم


صحبت‌های جنجالی هوادار سپاهانی در ورزشگاه آزادی همچنان سوژه بحث محافل ورزشی است.

به گزارش ایلنا، یکی از حساس‌ترین و مهم ترین دیدارهای لیگ برتر تقابل دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان بود که در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و مثل همیشه خالی از حاشیه و جنجال نبود.

همزمان با حواشی درون زمین، روی سکوها هم هواداران با یکدیگر درگیر شدند و توجهات به سوی سکوهای زنان بود؛ جایی‌که تماشاگران زن علاقه‌مند به تیم سپاهان در طبقه اول حضور پیدا کرده بودند و زنان پرسپولیسی هم به مانند هفته‌های گذشته در طبقه دوم ورزشگاه بودند. شعارهای تند سر داده شده در ورزشگاه از سوی هواداران دو تیم به تنش‌های بازی دامن زد و آتش اختلافات میان دو تیم را شعله‌ور کرد و کار به جایی رسید که دو باشگاه علیه یکدیگر اعلام شکایت کردند.

پیرمرد علاقه‌مند به سپاهان با ادبیاتی زننده و دور از شأن و عرف جامعه، علیه هواداران زن پرسپولیس صحبت کرد که صحبت‌های او بعد از پایان مسابقه به سرعت در فضای مجازی وایرال شد. باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای رسماً فعالیت رسمی پیرمرد جنجالی را در نقش لیدر باشگاه سپاهان تکذیب کرد و ضمن آنکه با وجود طرح شایعاتی پیرامون بازداشت فرد توهین‌کننده، اما پیگیری‌های بیشتر نشان داد که بازداشتی صورت نگرفته و هوادار سالخورده سپاهان تصمیم گرفت با انتشار ویدئویی اظهارات جنجالی خود را پس بگیرد و از هواداران دو تیم عذرخواهی کرد. رضا درویش، جلال حسینی و سروش رفیعی از جمله پرسپولیسی‌هایی بودند که در فضای مجازی به سرعت علیه اظهارات جنجالی هوادار سپاهان موضع گرفتند.

حواشی تمام نشدنی پیرمرد سپاهانی/ در انتظار حکم

واکنش‌ها به این صحبت‌های جنجالی

مسئولان دو تیم پرسپولیس و سپاهان بعد از حواشی ایجاد شده، موضع‌گیری تندی نسبت به یکدیگر داشتند؛ به‌طوری‌که حسین بادامکی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس در نقش معاون ورزشی و مسعود سعیدی در قامت مدیر رسانه‌ای سپاهان مناظره جنجالی داشتند. بادامکی در صحبت‌های خود مدعی شد که حواشی بازی، روی نتیجه آن هم تاثیرگذار بوده و تحریک تماشاگران پرسپولیس به‌واسطه رفتار بازیکنان سپاهان بوده است! او در صحبت‌هایش توضیح داد: «وقتی خود بازیکن باعث می‌شود تماشاگر تحریک شود، من فکر می‌کنم کنترل کردن آن قدر جمعیت کار آسانی نباشد و این اتفاق در همه بازی‌ها با سپاهان رخ داده است».

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس همچنین نسبت به رفتار مسئولان باشگاه اصفهانی موضع گرفت و توضیح داد با وجود انجام رفتار اشتباه از سوی هواداران طلایی‌پوش، باشگاه سپاهان از آن‌ها حمایت کرده است! بادامکی نسبت به حواشی ایجاد شده برای تیمش هم موضع گرفت و با حمله سپاهانی‌ها گفت: «همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد. امسال آن قدری که از تیم سپاهان حمایت شد و تخلفاتی که از اول فصل صورت گرفته است دیگر لازم نیست من بگویم».

مسعود سعیدی، مدیررسانه‌ای سپاهان هم نسبت به حواشی ایجاد شده واکنش نشان داد و گفت: «رسانه‌ها در این موضوع رفتار عادلانه نداشتند و فقط ویدیو پخش شده از هوادار سپاهان را وایرال کردند و فحاشی به امید نورافکن، رامین رضاییان، پیام نیازمند، سیاوش یزدانی و بازیکنان ارزنده سپاهان را ندیدند و در این‌باره صحبتی نکردند. آقای بادامکی! شما و  درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  شاید در اتاق شیشه‌ای بودید، فحاشی ۳۰ هزار هوادار را نشنیدید. ۲ ساعت قبل از بازی هوادار سپاهان در ورزشگاه حضور نداشت و فحاشی سازمان یافته را دیدم که دارند هواداران پرسپولیس انجام می‌دهند».

ادعای جنجالی درباره پیرمردِ سپاهانی کذب است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در حالی مدعی شده است که پیرمرد جنجالی جزو لیدرهای رسمی باشگاه اصفهانی نیست که در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها با انتشار تصاویری از حضور پیرمرد خبرساز در اردوی سپاهان و همراه این تیم در سفرها، ادعای مسئولان تیم اصفهانی را تکذیب کرده‌اند. سرخ‌ها با تکمیل جزئیات پرونده شکایت خود از باشگاه اصفهانی، قصد دارند تا اسناد و مدارکی را هم درباره رسمی‌بودن همکاری لیدر جنجالی با باشگاه اصفهانی در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهند.

حواشی تمام نشدنی پیرمرد سپاهانی/ در انتظار حکم

در انتظار صدور حکم جنجالی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فعلاً محرومیتی برای طرفین دعوا در نظر نگرفته اما با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، مسئولان دو باشگاه به این کمیته فراخوانده شده‌اند تا درباره رفتار تماشاگران توضیح بدهند. به نظر می‌رسد که به‌زودی حکم نهایی هم از سوی کمیته انضباطی صادر خواهد شد اما آنچه مشهود است اینکه حواشی تقابل دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران بسیار بیشتر از کیفیت فنی مسابقه موردتوجه قرار داشت و این زیبنده فوتبال ایران نیست.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا