ورزش

چشم ستاره‌های 18 ساله به اشاره ویسی (عکس)

بازیکنان جوان فولاد خوزستان به دنبال یافتن فرصت دوباره از سوی عبدالله ویسی هستند.

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان اگرچه در فصل جاری از نظر نتیجه‌گیری چندان موفق نبوده و حالا در سه هفته پایانی برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، اما اتفاق خوبی که در این باشگاه رخ داد به معرفی چند بازیکن جوان و آینده‌دار برمی‌گردد.

چشم ستاره‌های 18 ساله به اشاره ویسی (عکس)

فولادی‌ها در لیست بازیکنان فصل جاری خود برخی ستاره‌های 17، 18 ساله را دارند که در برخی بازی‌ها فرصت بازی کردن در ترکیب تیم خود را نیز به دست آوردند. جالب اینکه اکثر این بازیکنان در جام جهانی نوجوانان که چندی قبل برگزار شد در لیست ایران بودند و حالا 7 نفر از این بازیکنان عضو تیم ملی جوانان ایران هستند.

2023875

بازیکنان جوان فولاد نظیر محمد عسکری، علی حسنی، علی کلاه‌کج، بهنام تیموریان و… که در مقطعی از فصل حتی در ترکیب اصلی تیم خود هم قرار گرفتند و خوش درخشیدند، حالا با توجه به شرایط حساس فولاد در جدول کمتر فرصت بازی کردن به دست می‌آورند.

با این حال نفرات جوان فولاد در انتظار فرصت دوباره‌ای هستند که عبدالله ویسی در سه بازی پایانی لیگ برتر به آنها خواهد داد. این نفرات در تمرینات فولاد با انگیزه زیاد کارشان را جلو می‌برند و امیدوارند در ادامه مسابقات بتوانند دوباره پیراهن فولاد را در لیگ برتر برتن کنند.

2023876

عکاس: محمدحسن عامری

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا