ورزش

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

استفانو پیولی می‌گوید هواداران حق دارند از عملکرد روسونری عصبانی باشند و تیم را هو کنند.

به گزارش “ورزش سه”، پیولی، سرمربی میلان، علیرغم اعتراض بزرگی که هواداران میلان در جریان تساوی ۳-۳ خانگی روسونری مقابل جنوا انجام دادند، به آنها احترام می‌گذارد. اولتراهای میلان در بازی امشب در اکثر دقایق بازی سکوت کردند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. پیولی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و اعتراض هواداران صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
شروع‌مان ضعیف بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز و یکپارچگی لازم را نداشتیم و یک گل زودهنگام دریافت کردیم.
پس از آن، ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدیم. سپس به بازی برگشتیم و به برد نزدیک بودیم اما روی اشتباهات بچگانه یک گل ساده دریافت کردیم.

اعتراض هواداران؟
ما امروز خوب بودیم اما نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. ما هیچ یک از ۴ بازی اخیر را نبردیم. هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند و اعتراض‌شان را به شکل هو یا به اشکال دیگر نشان دهند. ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم. ما باید متمرکز بمانیم و تا پایان خوب کار کنیم. هواداران اعتراض می‌کنند چون دلیلی وجود دارد و ما خوب نبوده‌ایم. باید بهتر بازی کنیم که آنها از ما راضی باشند.

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

حذف از لیگ اروپا در آینده شما تاثیرگذار است؟
بله فکر می‌کنم تاثیر دارد. می‌توانستیم صعود کنیم. البته که تاثیرگذار بود و در پایان فصل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تعویض لیائو و هو شدنش؟
رافا امروز به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف نبود. من به یک وینگر نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه برود و اوکافور در این زمینه بهتر بود. در مورد هو شدن نمی‌توان چیزی بگویم. این نظر هواداران است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا