ورزش

پیولی: آتش میلان همیشه در دلم روشن می‌ماند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، سخنرانی‌ای احساسی برای هواداران داشت و در سن سیرو از آن‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، استفانو پیولی امشب برای آخرین بار روی نیمکت میلان نشست و پس از پایان بازی خطاب به هواداران سخنرانی کرد.

باشگاه میلان روز گذشته تایید کرد که پیولی با وجود اینکه یکسال از قراردادش باقی مانده باید پایان فصل باشگاه را ترک کند.

بنابراین این فرصت به او داده شد تا در آخرین بازی خانگی فصل با هواداران خداحافظی کند. میلان امشب با سه گل ابتدا از سالرنیتانا‌ پیش افتاد اما سه گل دریافت کرد تا بازی را با تساوی به پایان برساند.

بازیکنان پیش از بازی مربی خود را غافلگیر کردند و در جریان بازی هم از فرصتی استفاده می‌کردند تا او را در آغوش بگیرند. پس از سوت پایان، به پیولی، اولیویه ژیرو و سیمون کیائر پیراهن‌هایی با امضای اعضای تیم میلان داده شد و فرصت پیدا کردند تا برای هواداران سخنرانی کنند.

پیولی گفت:“امشب مخصوص تشکر است، بنابراین من با تشکر از کسانی شروع می‌کنم که من را در اینجا می‌خواستند، از من حمایت کردند و به من این فرصت را دادند تا مربی یک باشگاه فوق العاده باشم. از بقیه، از همه کارمندان کازا میلان، میلانلو، همکارانم که خیلی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

پیولی: آتش میلان همیشه در دلم روشن می‌ماند

از بازیکنانم تشکر می‌کنم، می‌دانید که من در مورد شما چه فکر می‌کنم، که شما همیشه خاص هستید. در نهایت از شما هواداران متشکرم‌‌. شما به ما فشار آوردید، به ما انگیزه دادید، به ما انرژی دادید تا سعی کنیم وارد زمین شویم.”

در جریان سخنرانی، آهنگ پیولی در ورزشگاه پخش شد و بازیکنان مربی خود را به هوا پرتاب کردند. در همین حین پیولی از آن‌ها خواست که او را زمین بگذارند، چون او سخنرانی خود را هنوز تمام نکرده بود.

پیولی سپس گفت:”من باید سخنرانی را تمام کنم! با هم باختیم و رنج کشیدیم. با هم بردیم و شادی کردیم. آنچه احساس کردیم باقی می‌ماند. آتشی در دلم روشن کردید، همیشه روشن خواهد ماند و هرگز شما را فراموش نمی‌کنم. متشکرم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا